FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 38

Vanmorgen was het weer erg moeilijk om uit me bed te komen..

Om half 10 stond ik pas op dus toen snel snel verzorgen.

Eigenlijk stond ik deze morgen redelijk vol met massages maar blijkbaar hadden al deze gasten om de een of andere rede afgezegd. Dus toen maar de checklisten gaan doen en gelukkig ging de tijd vrij snel om.

Ondertussen was het dus tijd om te gaan lunchen. We gingen met Beáta en Tatjana en we hadden alweer sla pfff. Naja tijdens de pauze hebben we ze maar een paar woordjes nederlands geleerd. Dus eventjes goed kunnen lachen!

Na de pauze heb ik bij Tatjana een pedicure gedaan en daarvoor in de ruil kreeg ik een heerlijke rugmassage. Ze heeft me gemasserd met de cocos olie zo lekker! Na 3 kwartier alleen me rug gemasseerd te hebben was ik natuurlijk helemaal ontspannen. Zo´n heerlijke massage!

Daarna even receptie gedaan en toen had ik me eerste en enigste massage van vandaag. Dit was een flinke vrouw die altijd sportmassages had maar nu toevallig een massage bij haar pakket had. Ze wilde dus een stevige massage. Nou ik heb met al me krachten gemasseerd maar na 10 minuten was ik leeg en liep me de zweet over de rug. Was blij toen ik klaar was! Een geluk, de vrouw was erg tevreden.

Gelukkig hadden we daarna weer pauze en raad het eens. We hadden sla te eten. Pff hier had ik dus echt geen zin meer in maar goed ik heb t toch maar weer even gegeten. Daarna nog uurtje werken en Shirley nog even geholpen met het terras afdekken.

Toen lekker naar de kamer gegaan om even met mama, papa, Bram, Mirjam en Pe te skype. Hun gingen lekker bbqe dus ik was natuurlijk hier t kwijlen op de stoel.

Shirley en ik zijn daarna toch nog onder eventjes iets gaan eten aangezien we toch nog honger hadden na de sla.

Daarna nog eens even met iedereen geskyped, dadelijk gezellig met lieve Shirley film kijken en dan lekker slapen.

lieve groetjes aan iedereen, xxxxxx

Reacties

Reacties

Caressa

Heee nichtje,

Je komt dadelijk helemaal uitgehongerd thuis met al die sla!!! hahaha. Goed dat jullie toch nog maar wat zijn gaan eten.
Wel gemeen dat ze voor jouw neus gaan bbqen he ;-).
Kun je niet eens een paar foto's op de site zetten? Ben eigenlijk wel heel benieuwd.

Dikke kus! Caressa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!