FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 39

Vanmorgen lekker vrij, ik hoefde pas om 1 uur te beginnen.

Natuurlijk weer veel voorgenomen maar wat werd het.. Precies heerlijk uitslapen tot 11 uur. Hadden we verdiend :)! Dus lekker om 11 uur opgestaan en eventjes gedouched en ontbeten.

Aangezien Shirley al om half 1 moest beginnen ben ik toen ook maar meegegaan om te beginnen met werken. Onze lieve collega's hadden deze morgen nog geen moer uitgevoerd, alles zag uit alsof er een bom was ontploft en vooral dan de personeelskeuken in de spa. Grrr, ergernis begon dus al meteen bij het binnen komen. Terras was ook niet opgedekt terwijl het echt heerlijk weer was maar goed.

Om 2 uur had ik me eerste behandeling. Eerst een peeling en dan een massage. Hele leuke vrouw en meteen daar achteraan had ik nog eens 2 massages. Was blij toen ik klaar was want poeh wat was t warm in de spa!

Even lekker een uurtje niks, denk je dan.. Maar niks is minder waar. Ondanks dat ons lieftallig collegaatje geen behandelingen had zag alweer alles uit alsof er een varken was langs gekomen. De handdoekenmanden puilden uit en er lagen zelfs handdoeken naast zo vol was hij... Grrmmfff en dan vraagt ze ook nog.. heb je iets te doen of kun je ff voor me naar de was lopen uhhhh ja dan moet je je echt even inhouden maar goed.

Het was tijd voor mijn laatste massage, een lichaamsmassage bij een meneer. Ouwhoer! Wat ene vent hahahaha. Automonteur en zo gespierd als de pest. Nu heb ik natuurlijk spierpijn haha. Daarna had ik pauze. Shirley en ik hadden helaas vandaag niet samen pauze. Dus Shirley was al in de keuken gaan kijken maar dat was weer mischjelmasjes niet te eten dus.

Lekker naar de kamer gegaan en daar stiekem tosti gebakken :). Daarna nog even naar de spa terwijl ik eigenlijk vandaag al om 6 uur klaar zou zijn. Maar achja lieve Shirley nog even geholpen met alles op te ruimen en toen werd ik gebeld door Birgit.

We hadden vanavond afgesproken om gezellig nog iets te gaan drinken. Dus snel verzorgd en naar onder gegaan. Eerst een stukje met Sem gaan wandelen en toen naar Dolce Vita gegaan om een heeeerlijk ijs te eten. Ik had een bananen, aardbeien beker. JamJam!! O jaaaa niet te vergeten dat Ralf en Birgit vandaag weer bij het schnitzelparadijs waren geweest en allebei een stuk cordon bleu overhadden en dus een stuk voor mij en een stuk voor Sem. Heel lief en erg lekker! Heeft mij en Sem heeel goed gesmaakt!

Toen heb ik Birgit nog de spa en mijn kamer laten zien en ben ik nog met Shirley naar La Piazza gegaan aangezien ze net pas klaar was met werken en nog een beetje honger had. Shirley nog lekker wat gegeten en gezellig nog iets gedronken.

Nu gaan we lekker film kijken en dan slapen

dikke dikke dikke kus!

Reacties

Reacties

Rosi

hahah wat zijn jullie toch dotjes zeg.....elkaar uithelpen..leuk
Geef die tuttie's daar in de spa toch eens een uitbrander zeg. Jullie zijn hun slaafjes niet....hihi
Automonteur ?????weet je wel zeker was het Arnold Swarzenegger niet......grappig...
dikke knuf en truste

Mama

Kan me voorstellen dat je het warm had,raar dat ze geen airco hebben in dat hotel.
Zo zie je maar weer als de baas van huis is dansen de collega's op de tafel.
Schattie werk ze en tot straks xxx

Stannie

Hoi Fleur,

Nou dat was me het weekje wel ups en downs, jammer genoeg zit het leven zo in elkaar. Knap van je dat je voor je zelf bent opgekomen. Geniet van het bezoek van Birgit en Ralf en doe hun de groetjes en wens ze en fijne vakantie.

Groetjes en dikke knuffel,

Stannie en aanhang

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!