FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 40

Dagje 40 alweer, wat vliegt de tijd

Vanmorgen begon mijn werkdagje om 11 uur. Eerst lekker geslapen tot 10 uur en toen rustig opgestaan om me te gaan verzorgen.

Om 11 uur had ik meteen een massage. Een heel leuke vrouw. Daarna ben ik alles hier verder gaan klaarmaken, nog even receptie gedaan en 3 behandelingen verkocht en toen was t al lunchpauze.

Het eten viel niet zo in mijn smaak... Chili con carne?!? Dus Shirley en ik zijn maar tosti's gaan bakken en hebben deze lekker opgegeten. De pauze ging weer snel om daarna ben ik weer veder gegaan met receptie.

Daarna kwam eindelijk nog een massage, een jonge man. Wel vriendelijk en wilde een 'stevige massage' nou bij een beetje druk kroop meneer al in de stoel hihi maar dan toch als je vraagt of de druk goed is dan is alles perfect. Ja mannen jullie mogen best zeggen als jullie er niet tegen kunnen.

Toen zat ik even met Shirley aan de receptie en zagen we staan dat onze laatste massage uit het geboortejaar 1931 kwam. Toch in een redelijke shock de kamer klaar gaan maken maar wat bleek :) De dochter en de schoonzoon namen gelukkig de massage over! Poeh wat een geluk dit waren mensen van rond de 40 dus gelukkig beter. Een hele leuke meneer gemasseerd! Hij was een beetje een gek dus flink gelachen.

O ja ondertussen heb ik nog de vloer in de keuken gedweild aangezien we hier blijkbaar met varkentjes werken. Voor de rest heb ik niet meer veel interessants gedaan en zijn we weer naar boven gegaan voor in de keuken te kijken wat we te eten kregen. Vegatarische lasagne met sla. Nou voor mij was het dus sla :) Ik had anderhalf uur pauze omdat ik vandaag tot 21uur moet werken.

Even met mama geskyped maar helaas wilde internet vandaag niet echt meewerken. Nu nog even half uurtje zitten en facebooken met alle lieve mensjes thuis en boven en dan lekker naar de kamer. Misschien nog iets eten, goede tijden terug kijken en dan met de oogjes dicht in bed kruipen.

Hele dikke kus vanuit het nu regenachtige Oostenrijk, tot snel lieve mensjes!

O ja een hele dikke kus voor Kyra en Darcy.. Wat mis ik jullie poepies!

Reacties

Reacties

Kyra en Darcy

Wij missen je ook,maar ik Kyra hou je bedje lekker warm.
En ik Darcy ben weer gras het eten ,mama wordt er gek van nog effe kan ik in Oostenrijk blijven als milka koe.

Dikke Lebbers van ons lik lik lik

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!