FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 41

nog 45 daagjes te gaaaaan!

Vanmorgen ging me wekkertje om 9 uur maar ik had al gister avond tegen Shirley gezegd dat ik om kwart voor 10 werd gebeld dat ik later kon komen en jawel hoor precies om kwart voor ging de telefoon. Dat ik pas om half 3 hoefde te beginnen. Dus meteen Ralf en Birgit gesmst en ze kwamen me dus ophalen om iets gezelligs te gaan doen!

We zijn toen naar dat eetdingentje gereden om daar met Sam te gaan wandelen. Lekker een stuk met hem gewandeld en hij dacht weer steeds dat ik iets gooien wilde en bleef me heletijd aankijken hihi. Hem toen maar afgeleid met snoepjes. Daarna zijn we terug gelopen en heb ik een heerlijke kaiserscharm gegeten. Natuurlijk kreeg ik t weer niet op dus heb ik het maar met Sam gedeeld. Het was weer erg gezellig en we hebben zelfs buiten in de zon gezeten.

Daarna hebben we Ralf en Sam naar de kamer gebracht en zijn wij 2 nog even gezellig in Zell am See gaan shoppen. Was erg gezellig!

Het was ondertussen helaas tijd om terug te gaan om te gaan werken. Helaas vertrekken ze morgen weer naar huis en heb ik dus geen dagje meer samen met hun vrij :(. Maar goed van de paar daagjes heb ik echt even genoten!

Op de kamer snel omgekleed en naar de spa. Daar stonden vandaag maar 2 massages voor me op dus niet zo veel te doen. Ik had een mevrouw voor een massage met een bandscheiben vorfall?!? Klinkt slecht he? Niet gezond he? Nee dacht ik dus ook maar geen idee wat t was en na de uitleg van die mevrouw werd ik er ook niet wijzer op. Het enigste wat ze me vertelde is dat ze helemaal geen druk op haar rug hebben mocht maar ze wilde geen beenmassage? Naja een hele lichte massage bij haar gedaan en ze was gelukkig erg tevreden.

Verder is vandaag in de spa niet heel veel interessants gebeurd en ben ik naar me kamer gegaan om deze even grondig op te ruimen morgen komt namelijk de hausdame ons voordoen hoe je een hotelkamer poetst. Hahahaha hilarisch net alsof we geen kamer poetsen kunnen maar goed ze bedoelen t vast en zeker goed..

Dadelijk gezellig goede tijden terug kijken en misschien nog een filmpje kijken :)

dikke kus en lieve groetjes uit Oostenrijk

O jaaaaaaa, ik zoek sponsors voor de mooiste ring die ik heb gespot hihihi

Reacties

Reacties

shir

Mijn inzet is 1euro.. MAAR misschien winnen we de lotto hier van het hotel. DAn heeft ieder minstens 15 euro:P 50/50 wah hahaha
xxxxxxxxxxxxxx hilarisch persooontjeee

Mirjam

Hallo Fleur
Wat gezellig allemaal. Lijkt bijna vakantie. Geniet maar nog de laatste 6 weekjes. Straks ben je weer thuis. En hier is het Mooie weer alweer voorbij trouwens heb je niks van de aardbeving gevoeld? Vond het leuk je op skype te zien. En Pe ook. En ze waren mij uit het lachen omdat ik jou verhaaltjes als een sprookje was het vertellen.
dikke knuffel van Pe en Mirjam

Anja

Tjeetje, alweer bijna op de helft! 't lijkt sneller te gaan dan vorig jaar !
En nog ff dan komen je ouders !!!!!
Chloë vertrekt zaterdag :'(....... En daar is 't nu heel fris, vooral s'nachts... Dus geniet maar lekker van je (schone) hotelkamer en denk aan Chloe als ze op de koude grond ligt!
Amuseer je nog meid ! Enne... Zet een fooienpot neer met een foto van de ring erop ! Hihihi

Dikke x Anja

Mama

Ja schat sponsors zoek al jaren voor de studie van onze kinderen te sponsoren,maar helaas onvindbaar.
Hoop dat de poetshulp jullie heeft kunnen vertellen hoe jullie de kamer moeten poetsen,maar ik denk dat jullie da wel kunnen.


Dikke knuffel papa en mama ,Kyra en Darcy xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!