FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 42

Vandaag moesten we eigenlijk werken maar gelukkig kregen we opeens nog een dagje vrij!

We hadden om 10 uur met Blanke, de hausdame, afgesproken. Ze zou ons alle schone spullen geven en ons laten zien hoe we onze kamer moesten poetsen. We waren alleen beetje te lang in bed blijven liggen en hebben ons toen snel klaargemaakt en zijn toen naar Blanka gegaan.

Daar schone handdoeken, beddenwas enz gekregen. Ze ging toen met ons naar boven en vroeg of ze ons moest helpen of dat het zelf wel lukte met poetsen. Nou dat lukt ons zelf wel, dankjewel :)

Op de kamer aangekomen wilde we ons bed overtrekken en zagen we dat we opeens niet meer de mooie beddenwas hadden maar nu oude hadden.. Heb zelfs een gat erin. We waren toch wel een beetje in shock. Van ****S naar ** Pension hahahaha. Staat zelfs pension op de bedwas. Achja eerst hebben we er de hele dag over geklaagd en we weigerde allebei om op het bed te ploffen maar uiteindelijk zijn we lekker op ons bedje geploft en valt het allemaal wel mee.

We zijn na het poetsen even broodjes gaan halen en hebben deze even gegeten en toen zijn we naar Zell am See gereden. Shirley moest eventjes wat spullen ruilen en toen nog eventjes een beetje rondgelopen.

We zijn toen terug naar de kamer gegaan, hebben ons de wandelschoenen en de regenjas aangetrokken (want wat een weer alweer haha) en zijn naar de Seisenbergklamm gereden. Zoooooo mooi! Dit is een berg waar een pad doorgemaakt is met bruggetjes over water. Foto's zijn te zien op facebook. Daar hebben we een dik uur gelopen, echt super mooi! Eenmaal boven aangekomen moesten we helaas ook weer naar beneden en daar hadden we net wat minder zin in. Toch maar langzaam naar onder gelopen en nog een leventje van een slak gered. Als we haar niet hadden opgetild was ze dood getrapt dus hebben we haar maar even verplaatst. Bijna onder aangekomen moesten we opeens door een loslopende koeie wei. OMG wat waren we bang en natuurlijk moest die koe net achter ons aanlopen! Snel doorgerend en die mensen voor ons hebben zich kapot gelachen. Blij toen we onder waren!

Eventjes op de kamer geploft maar we hadden allebei al honger dus zijn we weer doorgereden naar de Mexicaan. Ik had daar hele lekkere wraps met eendenborst en advocado prak maar toen ik me laatste hapje op had werd het me toch slecht! De hele weg in de auto was t me heel erg slecht! Aangekomen in het hotel ben ik naar boven kunnen rennen en toen kwam alles eruit.. Naja nu voel ik me gelukkig weer een stuk beter!

Nu nog eventjes gezellig film en goede tijden kijken en dan lekker op tijd slapen

kussssss, tot snel