FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 43

Dag 43 en nog 43 te gaan... Precies op de helft dus!

Vanmorgen beetje uitgeslapen en toen even gedouched en aangekleed want vandaag stond de zoutgrot en het erlebnispark op de planning. Het was een half uur rijden en door wat voor een wegen alweer pfff was blij dat ik niet reed!

Daar aangekomen zijn we eerst in de grot gegaan. We waren helemaal alleen en er stonden daar wat chill stoeltjes waar je dan 45 minuten moest gaan zitten. Dit is dan goed voor allergieen, ziektes enzo. Nou Shirley heeft eerst hele tijd foto's gemaakt en toen zijn we allebei heerlijk in slaap gevallen! Lekker dekentje op, zo lekker heb ik al lang niet meer geslapen poeh! Werd pas wakker toen die vrouw ons eruit kwam halen hihi.

Daarna gingen we het 'erlebnispark' in, wat een lachertje. Dit was gewoon een grote speeltuin met 1 achtbaantje en 1 wildwaterbaan. Oke die 2 dingen waren wel leuk. We zijn echt zeiknat in die wildwaterbaan geworden! Was wel grappig dus!

Daar waren ook wat diertjes. Konijntjes, ezels (ja pap je familie was er ook hahahaha), paardjes en aapjes. Nou wat vonden we die aapjes leuk. Er was zo'n hek voor en daarvoor nog kippengaas gespannen maar daar zat een gat in waardoor die aap altijd zijn arm naar buiten stak. Voor de kooi hing een bordje dat de apen konden bijten maar ach wat zagen ze er schattig uit.. Op een gegeven moment gaf zelfs een man hem een banaan en wat werd die aap maar met de minuut schattiger. Dus wij 2 wilde die aap natuurlijk ook voeren maar ja we hadden natuurlijk alleen tuc koekjes. Ach wat wij lekker vinden, vinden apen ook lekker, toch? Dus heletijd die aap koekjes t geven en hij deed zo schattig. Opeens begon dat beest me vol in de ogen aan te staren en hij keek maar niet weg dus ik wilde hem even gek maken en bleef vol terug kijken opeens was hij diegene die weg keek hihi. Dus Shirley gaf hem een koekje en toen begon die te flippen hij wilde Shirley aan de vinger vast pakken maar ze was net op tijd weg en die aap draaide door en sprong vol het hek in. OMG wat een shock. Nou onze liefde was over byebye dom beest hahaha.

Met het park hadden we het ondertussen ook wel gezien en hebben we nog lekker een frietje gegeten en zijn we terug gereden. We waren allebei moe dus Shirley is film gaan kijken en ik ben alweer in een diepe slaap gevallen. Ik slaap hier helaas niet zoals thuis dus val vaak overdag zo maar in slaap!

Toen ik eindelijk wakker werd hebben we ons even verzorgd en zijn we weer naar la piazza gegaan om lekker te genieten van een pizzaatje. Echt onze stamtent t worden daar!

Daarna zijn we naar een cocktailbar gelopen en heb ik een lekker long island icetea gedronken! Voelde bijna weer alsof ik in Gran Canaria was! Heerlijk! Daarna terug gelopen en nu lekker in bed.

Even goede tijden terug kijken en dan ga ik weer de binnenkant van me oogleden bekijken, dikke kus tot snel

Reacties

Reacties

Mama

Leuk verhaal meid,ik heb het papa nog niet voorgelezen dus zijn reactie zal ik je later schrijven. En geloof me die krijg je haha.

Dikke kus mama en de hondjes

Anja

Hahaha, laat je papa dat maar niet lezen !
Ik geloof dat er hier 2 naar je toe willen komen! Frietjes als lunch en pizza als avondeten !!!!! Lijkt vakantie wel!

Liefs en dikke knuffel x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!