FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 44

Vandaag ons 3e dagje vrij

Vannacht werd Shirley helaas wakker van de migraina dus vanmorgen wat langer geslapen zodat we vandaag toch naar Innsbruck konden gaan. Om half 11 zoiets zijn we vertrokken, het was 2 uur rijden en alweer wat een wegen! Echt hier schreeuw je je de longen uit t lijf want die gekke rijden gewoon de baan bij je op! Naja na 2 uur rijden kwamen we eindelijk aan. We wisten niet precies waar we naar toe moesten maar toch leuke winkeltjes gevonden. Helaas niet onze smaak maar toch gezellig geshopt.

Tussen de middag een tosti met sla gegeten alleen smaakte de sla alsof hij was opgegeten en was uitgespuugd dus maar lekker de tosti opgegeten. Ondertussen nog 2 hilarische lesbi's bekeken waardoor we helemaal vergeten zijn foto te maken van het huis van de vader van mozart. OEPSS :) Blond hihi

Nog even verder geshopt maar daar is niet meer veel interessant over te vertellen behalve.. O jee ik heb weer iets gedaan. We waren in een winkel en daar hing zo'n leuk jurkje! Ik moest het passen dus ik pakte het uit het rek en voor ik t wist zei de verkoopster dat ze t al voor me in t pashokje hing. Dus even verder gekeken en toen begon ik de prijzen in die winkel te zien oeps. Toch maar even het jurkje passen en ik pakte het alleen maar vast voor aan te trekken en het scheurde helemaal open OMG Oepsssss :) Sorry mevrouwtje hihi

O ja en bijna iets vergeten. Nou in Innsbruck was een hele grote swarovski winkel. Dus wij wilde daar ook eens gaan kijken. OMG echt een invasie van chinezen of japanners (zie t verschil niet tussen die mensjes) Overal waar je keek alleen maar spleetogen. En toen gebeurde t aller ergste. Er werd iets opgeroepen in die winkel en zelfs dat was in t chinees! Omg ik was vandaag gewoon dagje in Chinatown!

We zijn toen weer langzaam terug gereden maar ik werd helaas weer eens wagenziek dus ik heb maar even geslapen in de auto en toen zijn we bij een wegrestaurantje gestopt om een lekker schnitzel te eten. Gelukkig ging het daarna wat beter.

O ja heb trouwens wel een hele lekkere parfum gekocht.

Net op de kamer even met mama geskyped en weer een hele lieve kaart gekregen nu van familie Beaumont! Zo lief!

Dadelijk nog even goede tijden kijken en dan lekker slapen

dikke kussss

Reacties

Reacties

Marjo

Hoi Fleur. Zonet de laatste berichten nog eens doorgelezen. Leuke verhalen zeg, soms lach ik hardop. Ik zie je gezicht zo voor me bij je ervaringen in de Swarowskiwinkel. En die gewaaide aap in de dierentuin. Vast allergisch voor jou en Shirley. Heb jij goede tips over Innsbruck voor ons, zoals lunchrooms, terrasjes, winkeltjes? En waar ligt die zoutgrot ergens? Daar wil ik ook wel graag naar toe, ik sleep die andere Schlangens wel mee.
Tot de volgende keer..... Marjo xxx

Fleur

Haay marjo,
Innsbruck zijn wij vandaag alleen maar in de altstadt geweest. Erg mooi maar niet onze kledingsmaak Hihi.
Die zoutgrot ligt half uurtje hier vandaan is dus anderhalf uur van Innsbruck tenminste als jullie daar in de buurt liggen Hihi
Als ik je adres door moet geven moet je t maar even aan Celine zeggen.
Tot snel lieve marjo!
Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!