FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 45

Gisteravond begon ik opeens flinke hoofdpijn te krijgen dus paracetamol gepakt en me bedje ingekropen. Na een erge slechte nacht ging gelukkig me wekkertje vanmorgen pas om kwart over 10. Helaas was de hoofdpijn niet weggegaan. Dus even lekker gedoucht. Ondertussen begon buiten ook nog keihard muziek te spelen omdat hier vandaag een traitlon was.

Nou toch maar aangekleed en even iets gegeten en toen was het al tijd om te gaan werken. Vandaag is weer een nieuwe bij ons begonnen ofja nieuw ze heeft hier al eens eerder gewerkt en is weer terug. Heel vriendelijk meisje!

Helaas stond voor ons de heledag niks qua behandelingen op dus heeft Shirley mij eerst geepileerd, toen andersom en toen heb ik Shirley nog even gemasseerd. Daarna vroeg Nadja of we mee wilde kijken bij haar pedicure die ze bij een collega deed, achja waarom ook niet. Daar eventjes meegekeken en toen vroeg Tatjana of ze me een pakking mocht doen. Ja hoor! Dus even 20 minuutjes lekker in de pakking gelegen alleen werd me hoofdpijn toen nog erger. Pff voor de rest van de dag dus niks meer gedaan alleen wat rondgehangen.

In onze pauze gingen we bij het eten kijken en hadden we goulashsoep. Tenminste zo noemde iemand het maar het was meer een bruine erwtensoep, zo dik! Worst, vlees, aardappels, groente bah je lepel bleef er rechtop in staan, de soep was ver te zoeken.

Om 18.30 uur ging iedereen al weg en bleven alleen Shirley en ik nog over. Shirley nog even hier gebleven en toen begonnen me gezellige 2 uurtjes niksen weer! Gelukkig kwam de receptioniste net naar onder met 3 atleten die zich even wilde douche. Nou geloof me die atleten zijn welkom hoor hihi.

Door de dag nog af en toe buiten gekeken naar de wedstrijd maar helaas niet veel van meegekregen! Behalve de muziek dan haha.

Nu nog een uurtje hier in de spa zitten en dan misschien nog wat kleins eten gaan aangezien we niks meer op de kamer hebben en anders kruip ik lekker me bedje in. Hopelijk is de hoofdpijn morgen weer weg!

O ja voordat ik het vergeet, ik heb vandaag weer een heel lief kaartje gekregen van Mirjam, Pe en Jardi! Zo lief, dankjewel allemaal!

Dikke kus, tot snel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!