FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 46

Goedeavond lieve mensjes!

vandaag weer een werkdagje maar helaas niet veel te doen. Om 11 uur even een meneer een lichaamsmassage geven maar ondertussen kreeg ik opeens zo veel last van me hooikoorts :( Voelde me er helemaal niet goed van. Ja bij ons is het weer opeens super en nu wil ik regen zodat ik geen last meer heb van die hooikoorts.

Verder heb ik vandaag met Alice een brochure voor behandelingen voor slechte slapers. Best grappig om te doen. Thank god voor technologie, anders kon ik dit echt niet meer hahaha.

Naja vandaag had ik eindelijk met schnitzel met frieten!! En het heeft me heeeeel goed gesmaakt.

Rio kwam ook nog even in de spa kletsen en helaas zei de laatste massage vandaag af :(.

Net met mama geskyped en in een heerlijk bad met heel veel schuim gegaan. Het bad liep bijna over van de schuim dus shirley kwam maar even sneeuw maken hahaha hilarisch!

Nu nog gezellig een filmpje kijken en dan slapen want morgen heeel veel massages!

ik hou van mijn papie en mamie want die komen over 13 daagjes!!!!!!!!!!!!!!!! :)

o ja net nog kapot gelachen met papa en mama aangezien papa een nieuwe telefoon krijgt hahahahahaha

tot morgen!

Reacties

Reacties

Mama

Haha ja Fleur rugzak voor telefoon al besteld.
Ja dat schuimbad van jou ,volgens mij zat daar een hele fles in.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!