FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 47

Vandaag een heel druk dagje.

We moesten vanmorgen al om kwart voor 10 in de spa zijn zodat we alles nog even goed voor konden bereiden. Was erg zwaar om op te staan want had deze nacht niet zo lekker geslapen.

Maar goed we waren deze morgen met 7 masseurs en iedereen wilde alles voorbereiden dus jullie kunnen jullie voorstellen iedereen was rond t rennen als een kip zonder kop.

Maar goed ik had me eerste massage om half 11 en deze mevrouw nam ook de massage van haar man over dus dat werd dan een hele lichaamsmassage. Hele leuke vrouw die steeds lag te lachen om niks hihi.

Daarna had ik weer een vrouw die 2 massages had en dus ook weer lichaamsmassage kreeg. Alleen hadden we deze vrouw gister al gezien en dit was een heel apart vrouwtje. Dus ik had al schijt voordat ik begon! Naja uiteindelijk zocht ze ook nog de massage olie wildrose uit en ik kan jullie vertellen ik haaaaat deze! Dus deze massage begon en al vrij snel kwam die mevrouw op t idee om de muziek uit te zetten uhhh zo storend om te masseren zonder muziek maar goed. Toen kwam die mevrouw nog op t idee dat ze haar voeten 20 minuten gemasseerd wou hebben. Dus dat nog even gedaan en haalde t nog net binnen de tijd. Deze mevrouw wou ook nog morgen weer terug bij mij maar ik heb morgen vrij!

Daarna weer verder gemasseerd en de tijd vloog gelukkig voorbij! Was wel erg moe al na wat massages!

Nog een paar rare ventjes voor massages gehad en toen nodigde Alice ons uit om gezellig vanavond uit eten te gaan! Hier hadden we natuurlijk zin in dus om 7 uur snel naar supermarkt geraced (hadden helemaal niks meer te drinken op de kamer) en toen omgekleed en naar beneden gelopen. Maar onze baas was helaas niet zo blij dat we gingen uiteten hij wilde dat we om 9 uur de deuren zouden sluiten maar we hadden allebei maar dienst tot 7 uur en we gingen pas om kwart over 8 eten dus 9 uur zouden we niet halen. Naja hij was beetje boos en nam toen toch de dienst over. Helaas maar ik wilde dit gezellige avondje ook niet voorbij laten gaan eerlijk gezegd. Wat na een lang dagje hadden we dit wel verdiend.

We zijn toen gezellig naar La Piazza gelopen, lekker gegeten en gezellig geklets en gelachen. :) Niet verwacht maar het was heel erg gezellig!

Nog samen terug gelopen, net even met mama geskyped, dadelijk goede tijden terug kijken en dan slapen. Morgen geniet van ons vrije dagje en het maar even goed gaan maken met ons BOSS :)

dikkeeeee kus!

Reacties

Reacties

Mama

Je moet je niet zo druk maken ove jullie baas,hij zal het ook wel druk hebben gehad. Ik vind het goed dat jullie savonds wat ondernemen en niet steeds op jullie kamer zitten. Hij zal dat nu ook wel inzien. Geniet van jullie vrije dag. Dikke kus mama,papa ,Kyra en Darcy

Anja

Jij krijgt spierballen van al dat masseren !

X Anja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!