FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 48

Vandaag een dagje vrij.

Gisteravond vrij snel in slaap gevallen en vanmorgen ook lekker kunnen uitslapen. Rustig opgestaan en verzorgd en eventjes boodschapjes gaan doen. Daarna even chocolade gaan halen in de chocolaterie hier in de buurt voor onze baas (A).

Even naar de spa, de chocolade gebracht en fftjes gekletst. Daarna zijn we weer naar het kleine stadtje gegaan en wat kleinigheidjes gekocht. Nog even gezellig op het terrasje bij La Piazza gegeten en genoten van de zon. Jaa eindelijk eens zon op onze vrije dag!

Toen zijn we weer terug naar het hotel gereden en hebben we een grote schoonmaak gehouden aangezien we morgen kamer controle hebben hihi. Nog met papa en mama geskyped aangezien ze vanavond niet thuis zijn en op Shirley gewacht die boven grote schoonmaak had.

Daarna hebben we de tafel gedekt (het bureau). We hadden alles gehaald voor stokbroodjes gezond te maken en nog wat lekkere dingentjes. Dus echt heerlijk gegeten totdat we allebei tot bovenaan vol zaten! Weer alles opgeruimd en nu op bed geploft met onze ipad aangezien we verslaafd aan een spelletje zijn hihi.

ja vandaag is het een heel kort verhaaltje maar dat komt omdat we vandaag een beetje een luier dagje hadden:)

We gaan dadelijk nog goede tijden terug kijken en dan denk ik nog gezellig filmpje kieken!

hele dikke kus