FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 49

Vandaag voor jullie een kort en saai verhaaltje aangezien ik alleen vrij had.

Vanmorgen werd ik al vroeg wakker met hoofdpijn dus lekker lang in bed gebleven. Shirley moest wel werken dus nog even gekletst voor ze ging werken en weer opgedraaid. Maar toen kreeg ik opeens een gevoel dat ik maar even alles een beetje netjes moest maken aangezien we vandaag kamercontrole kregen. Nou ik had net de laatste spulletjes opgeruimd en toen kwam de hausdame. Nou de volgende keer ruim ik hier niet meer voor op hoor hihi. Ze kwam binnen keek of er niks kapot was en weg was ze. Zo snel!

Ik ben toen lekker met de laptop in de bed gaan liggen en heb lekker lang met mama geskyped en geappt met mijn lieve vriendinnetjes thuis! Kan nu al niet wachten om hun weer te zien!

Verder heb ik eigenlijk vrijwel niks gedaan. Even het verslag voor school getyped en verder wat rond gedraaid in me bedje met de paracetamols. Eventjes gedoucht en toen naar beneden om te eten. Nuddeln met saus, was wel lekker.

Daarna weer naar de kamer en verder gegaan met niks te doen. Net even naar Shirley in de spa geweest en straks weer goede tijden terug kijken en dan vooral op tijd slapen!

Dikke kus lieve mensen thuis xxxx

Reacties

Reacties

Michelle

Zoo ik ben weer bijgelezen haha,
Jullie stamtentje haha leuk! hebben die ook zulke leuke obers als in Gran Canaria hihi. Hopelijk gaat die hoofdpijn snel weg hoor! Te veel kracht gebruikt bij het masseren haha.

Nog heeel veel plezier en voor je het weet zijn je papa, mama kyra en darcy er :)
Dikke kus xx

Stannie

Als eertse bedankt voor de mooie kaart. Dacht net rustig je laatste verhalen te kunnen lezen komt de hele familie terug van de repetitie van de harmonie. Voordat ze naar de harmonie gingen hoorde ik diverse sirenes en de traumahelikpoter vloog over, wat blijkt er nu een lid van de harmonie heeft een hartstilstand gekregen. Gelukkig hebben ze hem kunnen reanimeren en is hij naar het ziekenhuis gebracht. Heb nu toch al je verhalen weer gelezen en verheug me erop als je weer thuis bent om ook eens een keertje een lekkere massage te krijgen. Die chocolaadjes voor de grote baas waren zeker een goedmakertje. Jammer van je hoofdpijn op je vrije dag. Weet precies hoe het voelt komt altijd als je vrij heb.

Lieve Fleur dikke knuffel en kus.

Stannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!