FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 50

Vandaag weer een werkdagje.

ik hoefde vandaag pas om half 1 te beginnen dus ik heb een beetje uitgeslapen aangezien ik me nog steeds niet echt lekker voel en ik s'avonds pas erg laat in slaap val.

Eventjes toastjes gegeten en op naar het werk. Helaas was er weer erg weinig te doen dus beetje rondgehangen met Beáta en Lisa. Opeens kwam Henrique binnen en zei dat ik samen met Lisa de aromakerzen massage moest oefenen. ALWEER! Naja deze keer ging het vooral om het ontvangst enz. Dus Lisa gemasseerd en ondertussen heel gezellig gekletst! Ik kon haar nog niet echt maar ze is echt een hele leuke en lieve meid.

Daarna hebben we weer noten, fruit en al die dingentjes gehaald en de hele spa opgeruimd aangezien er erg veel gasten onder in de spa waren die toch wel erg veel rotzooi maakte.

Ik ging nog even de kamer klaarmaken voor de behandeling die ik meteen na de pauze had. Een hand en voet behandeling. Nou dus er zat nog een mesje op de meshouder dus ik wilde deze eraf halen. Maar dit ging helaas niet zo als ik wou en ik sneed me zo met het gebruikte mesje me vinger in. Poeh toen sprongen me toch even de tranen de ogen in. Naja Lisa wilde verpleegstertje spelen en heeft het heel goed gedesinfecteerd en pleistertje geplakt want die stront blijft bloedden. Nu hopen dat diegene waar t mesje de laatste keer bij gebruikt was geen enge ziektes had.

Toen was het eindelijk weer pauze want poeh wat had ik honger! Broodjes knakworst, niet me favoriet maar had me echt heel goed gesmaakt!

Daarna had ik dus eindelijk me eerste en enigste behandeling. Nou ik had al geen zin meer want het was een man en voor zijn naam stond fijn Dr. Dus ik kreeg t spaans benauwd kan ik vertellen. Ik denk oehjeeej dat heb ik weer. Maar thank god. Dit was de domste man ooit meegemaakt hahahaha. Hij wist niet wat een schimmelnagel was en toen ik tijdens de voetmassage vertelde dat ik voor droge voeten een goede creme had vroeg hij wat hij daar dan mee moest doen. Uhhh sorry maar ik moest me toch echt inhouden!

Daarna ging iedereen naar huis en ik had nog sluitdienst dus hele tijd opgeruimd want er was me toch een rotzooitje. Terras afgedekt en toen was het al half 9 dus nog even met mama gefacebookt en toen was de tijd al om!

Nu nog even gezellig met mama skype en een tosti eten en dan verhuis ik naar me heerlijke bedje en vanavond beloof ik jullie ga ik eens echt op tijd slapen zoals ik elke keer zeg haha

dikke kus lieve mensjes

Reacties

Reacties

Mama

Dan ben ik toch eens benieuwd of het je lukt om op tijd te gaan slapen.

Dikke kus mama

Marjo

Goede avond Fleur. Weer helemaal bijgelezen en tranen gelachen om de stront die bij jou bleef bloeden, gemeen he! Alle gekheid op een stokje: hopelijk geneest het goed. Hehe, wat vervelend al die hoofdpijn. Heerst er wat daar bij jullie (Shirley had er ook al last van gehad) of komt het misschien door wat er door de lucht vliegt (hooikoorts)? Leuk he, die dr. die geen idee had wat hij met creme voor droge voeten moet beginnen of niet wist wat een schimmelnagel is. Hij is misschien wel afgestudeerd op himalyagesteente, in ieder geval geen medicus.
Lekker he Fleur, nog een paar dagen en dan zijn je ouders bij je. Wat zul jij blij zijn.....en je ouders!!!!!!! Geniet er maar lekker van. Tot gauw, dikke knuffel. Marjo xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!