FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 51

Weer een werkdagje,

Gister redelijk vroeg in slaap gevallen en vanmorgen ging om 9 uur de wekker die ik een paar keer heb afgeduwd want poeh ik was nog erg moe! Uiteindelijk toch maar uit me bedje gekropen en me even verzorgd.

Ik had meteen om 10 uur een massage dus meteen aan het werk maar steeds als ik meteen s'morgens een massage heb dan laat de hooikoorts me niet met rust. Onder in de spa in het altijd erg warm en het is dan net alsof me hooikoorts nog erger word. Dus ik was blij toen ik klaar was met de massage.

Daarna was het tijd om alles in de spa klaar te gaan maken. Even alles klaargemaakt en toen ging iedereen al eten en was ik alleen in de spa en ik moest even de banken op het terras schoonmaken aangezien we hier stomme vogels hebben die daarop een kutteltje laten vallen :) (ja mama speciaal voor jou weer een niet nederlands woord ertussen) Dat even gedaan, sauna geopend en toen was het etenstijd. Beáta vertelde al dat er weer vegatarische lasagne was dus ik ben meteen naar boven gelopen om het tosti apparaat aan te gooien.

Heerlijk genoten van een tosti en toen ging het werk weer verder. Vandaag was het in de spa zo heet dat gewoon iedereen nat was. Dus erg veel doen zat er niet in. Toch maar met Beáta samen alle stoelen binnen en buiten gaan poetsen.

Daarna heeft Lisa me nog eens de voetreflexzone laten zien en natuurlijk doet zij het ook weer op andere manier.. Maar goed het is wel interessant om te zien!

& toen... Kwam iemand van de bar hij was op zoek naar een bepaalde ijskast. Diegene die wij nog hadden staan was het niet en hij bleef de ijskast steeds omschrijven maar ze konden hem echt nergens vinden. Dus Peter, de kok, kwam ook meezoeken en opeens ging er een lampje branden... Oepsss ze zouden toch niet echt overal zijn t zoeken naar de ijskast die wij op de kamer hebben he! En jawel hoor hahahaha. Nou wij hebben dus onze ijskast moeten inruilen voor een mini ijskastje! Ja jong ijskast ik mis je en ik zal je nooit vergeten hahaha. Maar goed met veel proppen pastte het meeste er toch nog in!

Weer naar de spa en nog wat kleine dingetjes gedaan en toen had ik weer een massage. Zo'n leuke vrouw! Ze was helemaal ontspannen en opeens zei ze bohhhh nog nooit zo'n heerlijke massage gehad! Nou als dat geen complimentje is :) Helemaal tevreden dus.

Daarna nog een massage gehad en toen snel even boven iets gaan eten. Het zag er zoooo lekker uit dus natuurlijk een grote schep op me bord. Maar toen bij de eerste hap smaakte het alsof ik een lepel boter in me mond had. Het was zo vettig bah.. Toch maar beetje gegeten en vooral veel gedronken en toen weer snel naar beneden want om 6 uur had ik weer een manicure.

Deze mevrouw had van te voren een massage gehad dus was helemaal ontspannen, echt wel fijn kijken ze je tenminste niet de heletijd op de vingers. Gezellig met deze mevrouw gekletst en toen vloog de tijd om. Voor ik het wist was het 7 uur, was deze mevrouw klaar en kon ik lekker naar me kamertje.

Meteen skype aangezet en gezellig met mama gekletst maar ik werd al heel snel moe en mama zag het aan me dus ik ben heerlijk even in slaap gevallen! Toen belde Shirley even uit de spa dus even gekletst en nog even met mama geskyped.

Nu beetje radio luisteren en facebooken, straks goede tijden terug kijken en dan heerlijk slapen.

Nog een weekje dan zijn mijn liefste papa, mama, Kyra en Darcy hier. Wat verheug ik me daarop!

O ja en niet te vergeten vandaag weer heeeeeeeel lief kaartje van opa en oma gekregen, dankjulliewel!

Dikkkeeeeeeeeee kus!

Reacties

Reacties

Mama

Hoi moppie,

Goed zo nu weet je tenminste hoe je dingetjes schrijft.
Jij bent een kutteltje haha.
Nog een paar daagjes en dan zijn we bij je.

Dikke kus Mama,papa,Kyra en Darcy.

P.s. We zijn op de telefoon het wachten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!