FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 52

Dagje 52 alweer, ja de tijd vliegt!

Vandaag had ik weer avonddienst dus ik heb eerst heerlijk kunnen uitslapen en met de nadruk op heerlijk. Na heel wat nachtjes echt nog eens lekker geslapen!

Om 12 uur naar beneden gegaan om Shirley op te halen en dan samen lunchen. Nou het was weer eens fantastisch. Aardappelpurree (die purree was nooooit een aardappel geweest was puur poeder!) met kip die in een bakje met zout was gevallen. Thank god dat het water boven in het restaurant tenminste smaakt! Dus na een beetje heen en weer schuiven zijn we maar weer gegaan want we zaten aan de tafel bij 2 pfff?!? O ja en knapperdje is terug en is nog net wat arroganter als eerst, bah!

Dus om half 1 begon me echte werkdagje.. Al meteen kwam een vrouw naar me toe of ik geen tijd had om haar even te epileren. Ja hoor tenminste even ietsjes te doen. Gezellig gekletst en dan gaat de tijd wat sneller.

Toen had ik gewoon 3 uur niks te doen! Nadja heeft ons nog even een behandeling laten zien en toen zijn we allemaal uit protest van verveling op een bed gaan liggen en hebben we allemaal even lekker geklaagd dat we geen zin meer hadden!

Ondertussen kwam nog een meneer voor hem en zijn vrouw een rugmassage boeken, poeh wat een rare maar ja toen hij voor de massage kwam bleek pas echt wat een raar type t was. Ik had die vrouw en meteen al vanaf het begin waren ze echt heel erg vreemd. Maar goed gemasseerd en ze gingen allemaal nog rare dingen aan Nadja vragen over de tijdsduur van massages enz. Pff daag meneer en mevrouw tot nooit meer! :)

Daarna nog een hele leuke vrouw voor massage gehad en die was zo tevreden dat ze meteen erachteraan nog een andere massage wou maar dit ging helaas niet omdat ik pauze had. Nou dan wilde ze meteen na de pauze weer terug voor een massage! :)

Dus even lekker broodjes gegeten en weer verder gemasseerd.

Toen was de avond al ver om en heb ik hier nog wat dingentjes opgeruimd en gechat met mama en natuurlijk al het commentaar over nederland gelezen! Hopelijk wint Duitsland vanavond want onze baas is Portugees!

Naja jongens ik ga de spa sluiten! Dikke kus allemaal tot snel

Reacties

Reacties

Mirjam

Hey FLEUR
wat ben je maar vroeg vandaag!
Heb Peter onder het voetballen-duitsers zijn ook niks- jou verhaal voorgelezen . Hij zag de puree al voor zich en kon zich voorstellen dat jij die niet luste. Hopellijk krijg je morgen wat lekkerders want als je niets eet heb je straks weer hoofdpijn. Zonnige groetjes van Pe en Mirjam

Mama

Hoi prinses,

Heb net de weersverwachting bekeken en het ziet eruit dat we veel regen krijgen,maar dat mag de pret niet drukken.
Wij gaan het ons gezellig maken xxx
Hoe schreef je ook nog eens DINGETJES!
Haha wij gaan dadelijk nog eventjes naar opa en oma whatsapp ons maar xxx

Dikke knuffel en likjes Papa,Mama,Kyra en Darcy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!