FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 53

Alweer een werkdagje van 10 tot 19 uur.

Opstaan was weer erg lastig dus net op tijd me bed uitgesprongen en even snel verzorgd en dan hop hop naar t werk.

Vanmorgen om 11 uur een massage dus even alles klaargemaakt en toen was het tijd om te gaan masseren. Een spaanse man maar hij sprak ook Duits. Was wel aardig maar net als de meeste spanjaarden, een beetje appart!

We hadden toen pauze. Nou het eten was weer geweldig. Kaas noedels met leberkäse of hoe dat heet en zwiebelkuche. Nou de eerste keer in het leven van de knapperd was hij aardig en begon zich ook even bij ons te beklagen over het eten. Dus toen kwam Kathi, die het eten voor ons maakt. Hij heeft even duidelijk gezegd dat het eten echt niet te eten was! Daarop begon natuurlijk een hele discussie dat zij vond dat wij allemaal steeds maar eten weggooide waar niks mis mee was en dat er andere mensen waren die verhongerde... Jaa hoor wij verhongeren op dit moment ook! Die kaas noedels zijn zo vol met kaas dat je er gewoon slecht van word!

Weer door naar het werk en we hadden weer tijdje niks te doen dus heb ik Beáta een gezichtsbehandeling gegeven. Daardoor ging de tijd wat sneller voorbij want toen ik klaar was, was het alweer tijd om verder te masseren. O ja en we moesten nog even fruit halen. Dan gaan we gewoon naar de grote ijskast en halen we fruit uit de ijskast, zoals altijd. Nou Kathi, de zeur van vanmiddag, moest toch even komen vragen wat we in haar ijskast moesten. Uhhh fruit halen? Ja of we dat wel mochten? Jaa anders deed ik t niet! Ze had geloof ik beetje slechte zin.

Ik had een hele leuke mevrouw voor een lichaamsmassage. Ze is getrouwd met een vrouw en ze zijn hier op huwelijksreis. Echt zo'n lieve vrouwtjes! Dus even gemasseerd maar ik begon toch goed honger te krijgen dus me buik heeft wat afgeknord!

Even de kamer opgeruimd en toen was het etenstijd, wat had ik een honger! En geloof het of niet het eten van vanmiddag stond ons op te wachten. Ja sorry maar toen werd ik toch heel eventjes witheet... Nou ja weer heel klein beetje gegeten tot ik weer kotsmisselijk was. Even lekker geklaagd en weg gegaan en we hadden helemaal niks meer op de kamer te eten!

Nog even naar de spa maar ik mocht van Alice al gaan aangezien er niks meer te doen was. Dus even met mama en papa geskyped en vooral met mijn coole papa gewhatsappt hahaha. Toen gingen papa en mama even weg dus ik dacht och even lekker half uurtje de ogen dicht.

Opeens stond Shirley voor me.. Boh wat is t hier donker. Oepssss ik had dus 2 uurtjes geslapen! Naja deed wel ff goed.

Daarna meteen aangekleed en even naar de McDonalds gereden om eindelijk iets te eten. Kan jullie vertellen heeft me weer heel goed gesmaakt! Net nog even met papa en mama gepraat en nu nog even computeren en dan duik ik lekker onder me deken!

Dikke kussss

Reacties

Reacties

Mama

Zo dames,dat wordt dus vandaag even boodschapjes halen.
Nu kunnen we de dagen aftellen tot wij er zijn .
Ik gang ook naar het werk dus tot straks dikke knoefel,


Mama en de hondjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!