FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 54

Vandaag weer een druk dagje voor de boeg. Het is weer maandag en dan zijn altijd de 4=3 massages.

Dus heel wat massages gedaan en ondertussen steeds de spa moeten opruimen want als er zoveel gasten zijn dan maken ze ook zoveel rotzooi!

Vandaag is er voor het verhaaltje niet zoveel interessants gebeurd. Behalve dat ik een man had die zo groot was dat hij niet op het bed pastte en dat hij toen ook nog vertelde dat hij zaterdag een triathlon had gelopen. Uhhhh een en al spierbundels dus! Was al na 10 minuutjes kapot van het masseren.

Tussen de middag hadden we frietjes met een kippenpootje dus dat was wel lekker! enn vanavond hadden we oranje spagetti (iets van chili) met carbonara saus. Ook dat was wel lekker!

In de avond had ik nog een hele nieuwe behandeling. Warme sommer regen heet die. Klinkt trouwens wel mooier als wat hij is.. Het is eigenlijk gewoon een peeling en pakking met een gezichtsmassage. De mevrouw was gelukkig erg tevreden.

Daarna was het al tijd om naar de kamer te gaan. Lekker skype aangezet en met mama geskyped. Nu nog even appe met mijn lieve vriendinnetjes thuis, die ik allemaal mis :(!

Nou in elk geval nog maar 5 daagjes totdat mijn lieve papa, mama en vooral mijn hondjes hier zijn! Dan zullen de verhaaltjes vast weer later online komen, hihi

OOOO jaa niet te vergeten!!! Vandaag een heel lief vakantie kaartje van Pe en Mirjam gekregen, dankjulliewel!

Kussss, sleep well straks

Michelle

Schattie,
Nog heeel eventjes en dan komen je mama en je papa en niet te vergeten de hondjes!
Je hebt iets om na uit te kijken!

Zoals we hier in kerkrade zeggen alles kunt jot!
Koppie omhoog & hele hele heeeleee dikke kus xx

Marjo

Dag Fleur. Als jij dit leest is dag 55 al aangebroken en kun je de uren aftellen dat je ouders en hondjes er zijn. (Of blijf je lang op voor je gaat slapen?) Eigenlijk is het toch raar dat ze jullie zo'n bagger-eten voorzetten. Toevallig dat je vandaag iets lekkers voorgeschoteld kreeg. Lag het misschien toch er aan dat jullie geklaagd hebben. Ik vind het heel goed dat jullie een tosti-apparaat op jullie kamer hebben. Met onvoldoende voedsel in je lijf is het lastig functioneren, maar ook slapen! En inderdaad, je kunt er hoofdpijn van krijgen.
Fleur, wil je aan Celine het adres van die zoutmijn doorgeven? Alvast bedankt he!
Tot gauw! Marjo xxxx