FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 55

Vandaag weer een werkdagje van 12 tot 21 uur.

Vanmorgen dus lekker uitgeslapen en rustig opgestaan en beetje ontbeten.

O jaaa gisteravond ben ik nog lekker een half uurtje in bad gaan liggen! Even lekker ontspannen.

Dus op naar de spa en toen bleek ik dus nog pauze te hebben tot half 1. Dus nog even lekker naar boven gegaan en toen toch echt naar de spa om te werken. Iedereen had nog pauze en er was niet veel te doen in de spa. Dus ben ik maar de make-up standaard eens helemaal gaan poetsen. Nou de doek zag er zeer kleurrijk uit toen ik klaar was kan ik julllie vertellen.

Er was daarna nog steeds niet veel te doen en ik had alles al 10x rechtgelegd dus ik had er wel beetje genoeg van. Ik had vandaag mijn gesprek over het lebenfeuer apparaatje. Wat blijkt, hij heeft het weer niet gedaan of beter gezegd hij heet weer een hele hoge hartslag gemeten. Zo hoog dat het niet gezond is. Dus Henrique heeft een nieuw apparaatje besteld om het nog een keer te proberen komt dan weer zo'n uitslag dan ga ik maar eens langs de dokter.

Toen had ik gelukkig mijn eerste massage. Het was een man, hield niet van massages en was een beetje vreemd. Uiteindelijk had hij toch genoten.

Daarna had ik een mevrouw voor de massage die gister ookal bij me was. Haar nek zat helemaal vast dus was erg dankbaar na de massage! Heel lief vrouwtje.

Alice had gevraagd of ik met haar eerder eten wou gaan dat ze niet alleen hoefde dus we gingen al om 5 uur eten. Was helaas alleen niet zo lekker. Alleen noedelsalade met sla en een keihard broodje waarmee je iemand kon doodslaan!

En weer terug na de spa. Iedereen had behandeling en ik helaas niks te doen dus alles opgeruimd zodat ik alles klaar had als iedereen ging en ik gezellig met mama kon praten. En natuurlijk met papa whatsappe! Dussss iedereen ging en de gasten gingen ook gelukkig allemaal weg. Alles opgeruimd en achter het bureau geploft met telefoon en msn. Lekker met hun gepraat en de tijd vloog dus voorbij!

Nu nog even op de kamer skype en straks goede tijden kijken en dan hup hup oogjes toe en naar dromenland!

Dikke kus en lieve groetjes uit Oostenrijk

Reacties

Reacties

Mama

En alweer een dag korter bij jou.Zaterdag komt ook een rare mevrouw voor een onderrug massage?????
Hier is nog altijd slecht weer en bij jullie ook hè? Maar ja dan maar lekker regen vaste kleding aan en hup hup.

Veel plezier vanavond bij de voetbalwedstrijd ja en omdat je voor de helft Duitser bent pakt het voor jou altijd goed uit. Xxx mama,papa ,Kyra en Darcy

Anja

En nog s'nachts ff WF gespeeld en gechat !!!!
Oh nee, dat moet op woensdag komen te staan ( vandaag), want 't was al 00:30 uur !!! Was wel ff gezellig !
Maar heb niet kunnen slapen :( , wel je tip uitgeprobeerd, dat hielp idd een beetje ....

Dikke X

Kyra en Darcy

Hallo,

We hebben gehoord van ons baasje en reserve baasje dat je commentaar had dat we niet reageren. Weet je wel hoe moeilijk dat ,dat is met onze pootjes.
We wisselen ons nu af. We zien ons nu snel,maar we gaan nu stoppen want onze pootjes sjwamen.

Lik lik lik Kyra en Darcy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!