FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 56

De dag van de vernedering..

Vanmorgen hadden we vroeg de wekker gezet aangezien we nu nog alleen mogen wassen tussen 8 en 13 uur. Maar natuurlijk kwamen we ons bed weer niet uit dus wekker afgeduwd maar uiteindelijk toch maar opgestaan en met de was naar beneden. Maar natuurlijk niemand te vinden om onze was te doen. Deur gesloten en wij mogen daar niet alleen naar binnen. Dus alles afgezocht en ja we moesten maar kwartier wachten en dan kregen we iets te horen.

Natuurlijk na een kwartier nog niks gehoord dus zelf nog maar eens gaan kijken en toen zagen we haar maar ze was nog bezig dus maar weer wachten. uitiendelijk een andere te pakken gekregen die ons eens ging helpen. Nou toen kregen we onze schone handdoeken en beddenwas. Nou jongens te ranzig voor woorden. In mijn onderlaken zat gewoon opgedroogd .... Vul dit zelf maar in!

Dus kamer gepoetst en beetje gaan winkelen en natuurlijk een onderlaken gekocht want hier ga ik dus niet op slapen! Gezellig beetje rondgelopen en toen de auto gaan poetsen. Toen we ook dat hadden gedaan zijn we terug naar de kamer gegaan en toen we op de kamer kwamen viel ons in dat alle boodschappen nog onder in de auto lachen dus hup hup weer door de regen terug!

Alles eindelijk boven en toen kwam Shirley met het idee om op de karton waarop me overtrek was gespannen een spanddoek te maken. Dus creatief bezig geweest en rood wit blauw aangetrokken.

Klaar op bed met chips en malibu. Pfff ik geef niks om voetbal maar boh wat heb ik me geergerd dat papa heeft gewonne! Maar goed thankgod stroomt ook een beetje duits bloed door me hahaha.

Nou verder hebben we de avond omgekregen met facebook en goede tijden. Daarna heerlijk in slaap gevallen!

Dikke kus

Reacties

Reacties

shir

Ik zeg :: nooit meer een plasje plegen!! hihihi
Liefde

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!