FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 57

Dag 57, wat vliegt de tijd!

Vandaag had ik eigenlijk de hele dag vrij maar ik had eergister al in de computer gezien dat ik van 16 tot 19 uur moest werken voor massages. Dus vanmorgen lag ik lekker te slapen en toen hoorde ik heel ver weg iets maar ik kon even niet ontdekken wat het was totdat Shirley zei FLEUR DE TELEFOOOON!! Nou uiteindelijk opgenomen en toen zeiden ze Shirleeey? Bist du da? Uhh hier heb je Shirley dus ik geef Shirley de telefoon en vragen ze naar mij. WTF Naja in elk geval wilde ze even melden dat ik moest werken. Ja jongens dat hoef niet zo vroeg!

Dus nog even verder geslapen en toen 'opgestaan' dat wil zeggen. Dekbed afgetrapt in bed blijven liggen met sneeuwwitje in t duits en de laptop! Nou heb me heel goed geamusseerd!

Dat heb ik ongeveer de hele dag gedaan en toen heb ik me uiteindelijk met me luie kont naar de badkamer weten te slepen om me eindelijk eens aan te kleden. Nog ff met mama geskyped en toen naar beneden op naar t werk!

Aangekomen in de spa bleek ik 2 deelmassages te hebben van mannen die de seminar ruimte hadden afgehuurd. Eerst een meneer die nog niet lang geleden een zwaar hartinfarct had gehad en zich absoluut niet kon ontspannen. Dit gaf hij ook al zelf aan en toen opeens vroeg hij me of hij me dan wat fins mocht leren uhhhh. Dus ik heb vandaag in het fins tot 10 geteld. Een zeer leerzame massage!

Daarna nog een andere meneer gemasseerd en toen was ik al klaar met mijn massages!

Naar boven om te gaan eten. Rode rijst met saus. Nou eerste hap in me mond en ik kan jullie vertellen dat het nog sneller eruit was dan erin. Ik heb t echt meteen uitgespuugd zo zuur? Was net alsof het al eens gegeten was! Nee sorry dit ging te ver dus weggegooid en naar boven gegaan en toen hebbe we maar chips gegeten hahaha.

Nog even naar beneden alles opgeruimd en toen ging iedereen al weg. Ik bleef Shirley nog even gezelschap houden dus even gefacebookt en toen naar de kamer om gezellig met mama te kletsen. En mijn allerliefste vriendinnetje opgebeld om te feliciteren want ze is geslaaaagd! Deed echt goed om haar even te horen, wat ben ik blij als ik thuis ben en ik weer gewoon naar de overkant kan lopen hihi

Nu nog even gezellig kletsen en straks goede tijden kijken en dan weer lekker slapen. En nog 2 daagjes en dan zijn papa en mama er eindelijk!

Dikke kus en tot snel

Reacties

Reacties

Mama

Hoi moppie,


Ja super van Celine vandaag krijgt ze nog te horen over haar nominatie of zij het is geworden. Maar ja ze is wel fijn genomineerd. Zo nog een dagje, ik ga nu werken en dan straks de koffers pakken.

Tot straks dikke kus meiden

Mirjam

Hallo Fleur
Nog effe en dan heb je je ouders en hondjes daar. Hopelijk heb je wat vrij en is het weer wat beter. Ik heb al de lekkere dingen gezien die vanuit Kerkrade richting jou komen, laat ze je maar smaken,
Dikke knuffel en tot gauw, Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!