FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 58

Vandaag weer een dagje werken van 15 tot 21 uur

's morgens even wat boodschapjes gaan halen en nog wat kleine dingentjes en daarna lekker naar de kamer gegaan en wat rondgehangen. De tijd vloog om dus op naar het werk.

Helaas was er voor mij niet veel te doen, alleen receptiewerk. Dus de uurtjes slopen voorbij maar vanavond was er een belangrijke rondleiding van de baas en bazin dus alles moest op en top schoon zijn. Dus met z'n alle de hele tijd gepoetst en gezorgd dat alles op en top schoon was.

Eventjes iets gaan eten en toen moesten we nog wat kopiëren, klinkt makkelijk maar heeft ongeveer 3 kwartier geduurd haha. Naja uiteindelijk hadden we t goede dus konden we weer verder.

Toen iedereen weg was heb ik alles nog een beetje opgeruimd en toen was het afwachten tot de baas en bazin kwamen. Natuurlijk dus voorzichtig met facebook maar papa en mama waren toch al naar bed aangezien ze vannacht zouden vertrekken. Ik moest in de sauna een vuur aansteken. Dit is een glazen ding waar ethanol in zit en wat je dan aansteekt en dan gaat daar een vlam in draaien. Maar ik had al aangegeven dat ik dit dus echt niet aan ging steken, Ik ken mezelf. Dus iemand van boven zou het aan komen steken maar natuurlijk kwam weer niemand dus even opgebeld en toen kwam de hulp.

Nou ben ik blij dat ik het niet heb aangestoken. Hij stook dus het vuur aan en in plaats van dat alleen het stukje wat hoort te branden ging branden, begon het hele ding te branden. Diegene die de ethanol had bijgevuld had dus geknoeid en dit niet opgeveegd. Nou het glas sprong al meteen kapot dus we moesten snel het vuur uit krijgen maar dit ging dus niet. Er is een deksel waarmee je het vuur uit kan maken maar omdat het vuur te breed was ging t niet uit. Na lang kloemelen ging het vuur eindelijk uit! Maar de hele spa stonk nu natuurlijk naar ethanol.

Hij heeft het de bazin uitgelegd en was gelukkig niet erg en het was 21 uur dus ik kon lekker naar boven.

Boven nog lekker op de computer wat gedaan en goede tijden gekeken en gaan slapen want papa en mama waren onderweg!!!!!

xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!