FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 59

Vandaag eindelijk de dag dat mijn lieve mama, papa en de hondjes kwamen!

Vanmorgen werd ik wakker van een smsje dat ze in Oostenrijk waren en ze er over een uurtje zouden zijn. Of ik even broodjes kon halen. Jaaaaa hoor! Uit bed gesprongen (voor de eerste keer) en snel verzorgd. Broodjes gehaald en natuurlijk wat lekkers voor mijn hondjes.

Hup hup terug gereden en ik stond alles in de ijskast te doen en toen hoorde ik papa's auto! Dus naar de balkon gerend en jaa ze waren het dus meteen zwaaien, shirley bellen en naar onder gerend.

Nou Kyra kwam als een gek op me afgerend met Darcy achter zich aan! Zoooo blij was ik om hun te zien. Heerlijk met me hondjes geknuffeld en even op Shirley gewacht en naar de Bauernhof gereden.

Daar eventjes snel een broodje gegeten aangezien Shirley moest gaan werken. Daarna ben ik met papa en de hondjes een stukje gaan wandelen. Kyra wilde natuurlijk meteen een stukje door t bos. Onderweg zijn papa of mama t normale tuigje van Darcy verloren en ze had dus alleen nog het tuigje voor in de auto. Dus samen met papa op zoek naar een nieuw tuigje voor de kleine muis. Maar gelukkig al snel gevonden! Nog even wat kleine boodschapjes gedaan en weer terug gereden.

Ik ben toen even in slaap gevallen want had vannacht erg slecht geslapen. Daarna zijn we naar het stadje gereden en hebben we daar wat rondgewandeld en lekker neergeploft op een terrasje. Mama en ik lekker een ijsje en papa een welverdiend biertje na een nachtje doorrijden. Opeens bleek dat we niet op Shirley hoefde te wachten met het eten dus hebben we ook nog lekker wat gegeten. Haha begonnen met ijs en afgesloten met een grill teller. Klinkt goed toch? Gezellig daar nog wat gezeten en toen terug naar de hondjes.

Hondjes riempje aangedaan en lekker een stuk met hun gaan wandelen. Vonden ze natuurlijk heerlijk. Zelfs nog fitness oefeningen in het bos gedaan (voor de foto, hihi) Nou na een heerlijk wandelingentje terug naar de bauernhof en gezellig nog wat tv gekeken. Nog wat door boekjes gekeken en de planning voor de aankomende daagjes gemaakt.

Papa en mama waren natuurlijk moe van het nachtje doorrijden dus ze wilde ook langzaam naar bed. Papa me nog even terug gebracht en nu lekker op de kamer nog wat laptoppen en dan lekker slapen.

Helaas morgen nog 2 uurtjes werken maar dan genieten van een gezellige vaderdag!

O ja vooral niet te vergeten: Super bedankt voor je lieve pakketje weer Anja!!!! en vandaag een mini van papa en mama cadeau gekregen!! Hahah wel te verstaan een speelgoed auto maar ja we moeten klein beginnen hihi

Dikke kus! xx

Reacties

Reacties

Caressa

Hahahaha ik lees mini, ik denk wat?!?!? Was er nog bijna ingetrapt ook hahaha.
Geniet lekker van jullie daagjes samen! Ben benieuwd naar hoe die planning eruitziet ;-)
Dikke kus Caressa

Anja

O, wat zul je nu blij zijn, dat pap en mam er eindelijk zijn !!! Geniet maar lekker samen !
Graag gedaan Fleur !
Enne, super die mini !!!!

Heel veel lieve groetjes aan jullie allen ! Xxx

Stannie

Hoi Fleur,

Ben weer helemaal bij met lezen. Geniet van de hondjes en maak er een paar fijne dagen van met mijn zusje en zwager.

Groetjes en dikke knuffel,

Stannie en aanhang

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!