FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 60

Vanmorgen opgestaan om eventjes 2 uurtjes te gaan werken.

Alles beneden dus helemaal klaargemaakt en al snel wat het 12 uur. Tijd om me om te kleden, papa te bellen en naar hun te gaan. Lisa wilde nog even Darcy zien dus papa kwam met Darcy hierheen en Lisa even mee naar buiten. Ze was natuurlijk helemaal verkocht hihi.

Lekker naar papa en mama gegaan en daar lekker broodjes gegeten en toen een stukje met de hondjes gelopen en ons klaargemaakt voor naar de grossglockner te gaan.

Was heeeeeel mooi en best een lang stuk rijden! Helaas werd het me al vrij snel misselijk en moesten we even stoppen maar na de eerste, ergste bochten gehad te hebben ging het gelukkig al een stuk beter! En we hebben zelfs een mormeltier gezien! Zo leuk om dat eens te zien.

Teruggereden en ondertussen was het toch al weer 5 uur ofzo. Dus weer hondjes riempje omgedaan en klein stukje gelopen en ook even op de bank neergeploft en samen met mama genoten van een tekenfilmpje hihi. Was nog leuk ook!

Daarna klaargemaakt en de hondjes aan de riem gepakt en naar een restaurantje gewandeld. Heerlijk Schnitzel gegeten en de hondjes vonden het natuurlijk ook erg lekker. Maar toen begon het te onweren en we moesten nog teruglopen. Jullie kunnen je voorstellen Fleur was in ren-stand! Naja toen we binnen kwamen begon het pas echt!

De bank uitgeklapt als slaapbank en lekker met me hondjes erop geploft voor het voetballen maar helaas konden we hier alleen de duitsers kijken met korte stukjes van Nederland. Balen dat we hebben verloren van Henrique! Maar goed!

Daarna nog gezellig een spelletje gedaan en nu lekker op bed geploft nog even computeren en dan slapen.

Dikke kus