FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 61

Vanmorgen erg vroeg opgestaan en snel gaan douche, alleen we wekkertje had me in de steek gelaten en te vroeg wakker gemaakt terwijl de tijd goed stond?!

Naja naar papa en mama gegaan om lekker te ontbijten. Eventjes een stukje met de hondjes gaan lopen want die bleven thuis zodat wij naar de seissebergklamm konden gaan. Heerlijk daar rondgewandelt want het weer is nu hier echt super! 34 graden!!

Op de weg naar onder van de Seissenbergklamm moesten we weer langs de koeien en mama had natuurlijk allemaal enge verhaaltjes voor me dus ik was natuurlijk weer bang voor die beesten. En opeens staat een beest boven aan de berg (die berg liep schuin naar onder op ons af) zegt mama jaa als die koe nu valt dan valt die op je en ben je dood. Nou ik heb gerend als een gek en die 2 achter me lagen plat van het lachen DANKJULLIEWEL!

We zijn toen in een keer nog doorgereden om iets te gaan eten waar we gisteravond ook waren. Ik had een lekkere tosti. Heerlijk in het zonnetje geluncht!

Terug gekomen gingen papa en mama even met de hondjes en had ik de bank uitgeklapt als bed. In nog geen 2 minuutjes was ik vertrokken en heb ik een uurtje heerlijk geslapen!

Daarna toch maar weer even verzorgd en naar het stadje gereden om beetje te winkelen. Veel gekeken maar alleen papa wat gekocht! Nog even boodschapjes gedaan en weer terug naar de kamer om weer met de hondjes te gaan.

Even met papa naar het hotel gereden om wat andere kleren te halen en toen bij papa en mama even gedoucht en klaargemaakt en op Shirley gewacht om samen te gaan eten. Bij de italiaan een lekkere pizza gaan eten en nog gezellig wat gedronken.

Net nog wat spulletjes bij de bauernhof opgehaald en terug naar onze kamer gegaan om weer even een voetenbadje te doen en dan lekker me bedje in te kruipen want poeh wat ben ik moe!

Slaap lekker lieve mensjes!

Reacties

Reacties

Mama

Ja Fleur dat was een gevaarlijke koe!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!