FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 62

Vanmorgen ging weer vroeg de wekker voor te ontbijten bij papa en mama

Maar ik had vannacht erg slecht geslapen omdat het flink aan het onweren was. Ik was even naar de wc gegaan en vloog toen over al mijn tassen heen zo door de kamer, Oeeeps! Daarna anderhalf uur met Shirley liggen kletsen omdat we niet konden slapen van het onweer! Zo heftig!

Dus vanmorgen ging me wekker om 8.45, ach nog even blijven liggen. 9.12 werd ik weer wakker en pap zou er om 9.30 zijn. Nou vraag me niet hoe maar ik heb het gehaald!

Lekker bij papa en mama gaan ontbijten en de auto ingepakt, hondjes erin en op naar Salzburg. Ik was natuurlijk weer misselijk dus heb lekker geslapen totdat opeens Kyra bedacht dat ze bij mij op de schoot wou zitten. Uhhh Kyra? Je bent net wat groter als een chihuahua.

Daar aangekomen zijn we eerst wat oude dingentjes voor paps gaan bekijken en naar een biergarten gelopen om lekker wat te eten en te drinken. Wat poeh wat was het weer warm! Even lekker uitgepuft en genoten van een schnitzel.

En toen weer verder gaan lopen. Heel wat oude dingentjes gezien maar vooral ook leuke winkeltjes! Heel leuk jurkje gekocht, al zeg ik het zelf :) Was echt heel gezellilg alleen de arme hondjes hadden het erg warm. Overal waar we kwamen waren chineesjes die foto's van Darcy of Kyra wilde en als ze geen foto wilde dan wilde ze hun wel aaien. Schiet niet op zo he haha.

Na heel wat uurtjes rondslenteren hadden wij en vooral de hondjes het wel gehad en zijn we terug naar de auto gelopen. Hondjes waren dood op dus lagen zo te slapen in de auto. Terugrit ging erg snel dus op de bauernhof aangekomen stond papa alweer te kletsen zoals altijd. Even met mama naar boven wat drinken en toen met papa de auto gaan poetsen! Nou ik heb 1 ding gedaan namelijk met de borstel de auto inzepen. Nou de ruit zit nog vol met dode beesten hahaha. Sorry paps!

Terug gereden even verzorgd en toen was het weer tijd om samen te gaan eten. Even lekker een pizza calzone gegeten en ons kapot gelachen om de ober die op mister Bean lijkt! Die arme vent elke keer als hij kwam begonnen we te lachen. Zo grappig!

Nu lekker op de kamer, even voetenbadje ritueel samen met Shirley dan nog even lezen en dan oogjes toe en lekker slapen!

Dikke kus

Reacties

Reacties

Anja

Fijn dat jullie zo aan 't genieten zijn !
Hoe is 't met de hooikoorts ?

Enne, stuur eens wat zon naar Kirchroa! 't is hier zo somber weer !

Liefs, Anja xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!