FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 63

Vandaag nog een lekker dagje vrij met papa en mama. Dus me wekkertje ging weer vroeg en hup hup aankleden want papa kwam me weer ophalen.

Was natuurlijk weer de helft vergeten dus nog 2x naar boven gerend en toen eindelijk naar papa en mama om te ontbijten. Mama had lekker een eitje gemaakt dus lekker ontbeten.

Daarna even een stukje met de hondjes gelopen en ons klaargemaakt om naar de krimmeler watervallen te gaan. Onderweg daarheen ben ik natuurlijk weer in slaap gevallen. En toen eindelijk kwamen we daar aan. Heel erg mooi! Maar poeh wat een stijle bergen die we naar boven moesten lopen. Na 2 minuten was ik al kapot maar toch dik 2 uur naar boven gelopen en toen waren we op de helft en daar was een biergarten dus even lekker wat gegeten en gedronken. Genoten van alle mooie uitzicht maar toen hadden we er toch echt genoeg van en hadden we geen zin om nog 2 uur langer naar boven te lopen dus zijn we omgedraaid om terug naar de auto gegaan. De weg naar beneden ging een stuk sneller, in een dik half uur waren we beneden en konden we terug naar de bauernhof.

Natuurlijk op de terugweg weer verder geslapen en bij de bauernhof de hondjes het riempje omgedaan en lekker een stukje met hun gaan wandelen en hun eventjes gekamd. Nou was nog geen 2 minuutjes in t bos en werd alweer door een stomme praam gestoken. Nu op me vinger bah wat haat ik die beesten. Ik ben jullie helemaal vergeten te vertellen dat ik een dik been heb van zo'n beest en de hooikoorts laat me ook niet met rust..

Terug gegaan en met mama boodschapjes gaan doen aangezien ze een zwaar noodweer hadden gemeld wilde we niet meer gaan uiteten . Dus hebben we lekker gyros met broodjes gehaald voor in het huisje te maken.

Teruggereden en lekker even op de bank gehangen en daarna gekookt en de tafel gedekt en met zijn alle gezellig gegeten.

Ik wilde nog altijd een keer gletsereis proberen. Dit is een drankje met 50% alcohol dus papa en ik hebben dit eens geprobeerd nou het was zo sterk dat ik het niet drinken kon!

Daarna zijn we terug naar de kamer gegaan en zijn we even lekker op de balkon gaan zitten en daar onder zat Dennis hij begon wat met ons te praten en vroeg ons om nog even naar de bar te komen om iets te drinken. Dus tot net gezellig wat in de bar gedronken. Nu snel naar bed want morge is het weer vroeg dag!

Dikke kussss

O ja, vandaag een kaartje van Ilse en Hub ontvangen, dankjulliewel!

Reacties

Reacties

Marjo

Dag Fleur,
Weer helemaal bijgelezen. Het werd tijd dat je van de overkant (KHSweg) weer wat hoort. Uit je verhalen maak ik op dat je heerlijke dagen met je ouders en hondjes hebt. Lekker van alles samen ondernemen: wandelen, winkelen en bezichtigen. Salzburg vonden wij ook zo'n leuke stad. Je kunt er goed winkelen in een prachtige oude stad. Je kunt daar zonder moeite voorstellen dat Mozart er rondgelopen heeft. Weet je waar Pierre en ik ons op verheugen als we naar Oostenrijk gaan? Op die houten borden met brood, verschillende soorten kaas en tomaatjes en op die heerlijke brandnetelsoep, ja echt waar hoor, die is verrukkelijk. Van Pierre moet ik je ook de hartelijke groeten doen. Liefs en tot meels/schrijfs. Marjo

Marjo

Oja, en laat je niet zo op stang jagen door je vader en moeder met enge verhalen over griezelige koeien. Ze hebben toch zo'n mooie ogen....., die koeien bedoel ik natuurlijk!!!!!
Dikke knuffels vanoes d'rr Sjtaat.
Marjo xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!