FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 64

Vandaag nog een dagje met pap, mam en de doggies.

Papa kwam me weer ophalen om samen te gaan ontbijten. Onderweg kwamen we nog een hele mooie haas tegen! Die hupte zo het bos in, leuk om even te zien.

Dus eerst gezellig ontbeten en toen even naar het stadje gegaan. Wat rondgelopen en natuurlijk langs de trachten winkels voor papa. En een heeeeeeeel leuk cadeautje gekocht :). Nog even naar de chocolaterie en toen naar de auto. Onderweg naar het stadje kwamen we nog een heel mooi hert tegen die de weg overstak dus alle beestjes kwamen zich vandaag even laten zien!

We zijn toen nog naar Zell am See gegaan.Daar ook weer naar de trachten winkels gegaan en zelfs een dirndl gepast! Poeh dat zit me toch goed strak maar t zag er wel grappig uit hihi. We zijn toen nog terecht gekomen bij een heel leuk winkeltje met allemaal lekkere dingentjes. Dus heeerlijk vlees meegenomen voor op de broodjes. Geloof me als ik heerlijk zeg dan was t nog lekkerder!

We zijn toen weer terug naar de hondjes gegaan en lekker een stukje met ze gaan wandelen. Ondertussen had mama de tafel gedekt en gingen we lekker eten van alle kleine lekkere dingentjes! Had me heel goed gesmaakt!

Daarna zijn we even op de bank geploft samen met me lieve hondjes even aan het knuffelen! Papa was nog even naar een winkeltje en mama en ik hebben even lekker gerelaxed!

We hadden vandaag gereserveerd bij het schnitzelparadijs en gingen daar wat eerder heen om daar eerst een stuk met de hondjes te gaan lopen. Nou de hondjes vonden het natuurlijk heerlijk maar het was weer erg warm waardoor Darcy het na een tijdje toch echt had gehad dus die heb ik dan maar het laatste stukje gedragen.

Heerlijk gegeten. Eerst een salade, toen een cordon blue en als toetje kaiserscharn. Zo lekker! Was ook erg gezellig. Maar opeens begon het toch keihard te regenen! Papa de auto naar voren gehaald en lekker op naar het huisje van paps en mams!

Daar op het pad zagen we iets liggen we zagen de bui al hangen. Mama had wat spulletjes uitgewassen en op de balkon op het wasrek gehangen maar door de storm was dit naar onder gevlogen! Kunnen julllie je voorstellen wat voor een wind er was! Binnen kwam de mevrouw al meteen naar ons toe en ze zei dat het naar binnen had geregend dus dat ze overal handdoeken hadden moeten leggen! Wat waren wij blij dat we de hondjes meegenomen hadden!

We zijn toen weer lekker met de hondjes op de bank geploft en lekker wat film gekeken! Daarna heeft papa me naar me kamertje terug gebracht en heb ik een koffer helemaal ingepakt met spulletjes die ik niet meer nodig heb! Ja ik geef toe, ik had te veel bij me hihi.

Net nog even wat spulletjes op de hand uitgewassen en dadelijk me boek uitlezen en dan slapen.

Tot morgen allemaal! xxxxxxx

Reacties

Reacties

Mirjam

Hallo Fleur
Geniet nog even van jullie samenzijn en na zaterdag kun je beginnen met aftellen.
Groetjes aan jullie allemaal

Anja

Sow, heftige storm bij jullie! Gelukkig idd dat de hondjes niet alleen waren op dat moment !
Geniet nog ff samen én dan beginnen voor jou ook de laatste dagen in Oostenrijk !!!!!

Lieve kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!