FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 65

Het laatste dagje met papa en mama.

Vandaag ging nog vroeger me wekkertje aangezien papa en mama vandaag naar een ander kamertje zouden verhuizen en ze dus om 10 uur eruit moesten. Gister had ik al een groot koffer met spullen volgepakt zodat alle echte winter spullen al mee naar huis konden. Nou vanmorgen dus met het koffer naar beneden gesleept en toen kwam ik de hausdame tegen. Die vroeg natuurlijk meteen waar ik heen ging hihi.

Lekker naar papa en mama gegaan en gezellig ontbeten! Daarna zijn we naar Saalfelden gegaan en hebben we een beetje geshopt en iets gedronken.

Daarna zijn we naar het andere gasthaus gereden, dit was het gasthaus waar Ralf en Birgit waren. Dus ik wist de weg erheen. Daar aangekomen even alles uit de auto gepakt en lekker een stuk met de honden gaan wandelen. Was toch verder als gedacht! Eigenlijk waren we op zoek naar iets te eten maar we vonden niks en toen opeens hadden we de verkeerde weg gepakt en daar was dan eindelijk een restaurantje. Lekker buiten in het zonnetje gegeten, kyra was zo moe dat ze zelf liggend dronk! Daarna terug gelopen maar dat was nog een groter probleem hahaha. We wisten niet waar die straat was en steeds dacht ik Ja dat is hem maar het bleek hem dan toch weer niet te zijn. Uiteindelijk toch de straat gevonden en even lekker uitgepuft en natuurlijk was ik weer in slaap gevallen heerlijk met me hondjes bij me!

Toen even met papa naar het winkelcentrumpje beetje rondgeslenterd en daarna terug om ons om te kleden en gezellig naar Zell am See te gaan om te gaan eten. Hondjes de auto in en hup naar Zell am See. We zijn overspoelt door boerka's! Niet te geloven dat er zoveel van die mensen bestonden. Je kon in je handen klappen als je eens een 'normaal' persoon zag! Nou die mensen waren blijkbaar doodsbang voor honden want iedereen van die mensjes vloog tegen de muur als de hond langs liep hahaha. Maar ze moesten wel allemaal foto's van die 2 maken. Rare mensjes! Ze bleven ook gewoon op het spoor staan terwijl de slagboom dicht ging, pff echt nog nooit zo'n rare mensen meegemaakt!

Uitiendelijk op een heel gezellig terrasje gaan zitten en lekker gegeten. Maar opeens werd het toch wel erg koud en begon het flink te waaien. En toen barstte het slechte weer weer los. Hevige regen en flink onweer! Nou Kyra ocherm was zo bang. We wilden wachten tot de bui over was maar er bleek geen einde te komen dus Darcy in de tas en rennen maar! We waren echt zeikennat! Gelukkig nog een ander jurkje in de auto liggen en een deken want ik was zo nat dat ik het ijskoud had! Onderweg nog moeten stoppen want je zag geen hand meer voor ogen onder het rijden. Toen eindelijk aangekomen en lekker op bed voetballen gaan kijken.

Helaas kwam toen het besef dat het weer tijd was voor afscheid te nemen en zoals jullie weten ben ik hier erg slecht in! Natuurlijk weer flink gehuild, Kyra en Darcy kwamen me wel meteen troosten, wat hou ik toch van die diertjes! Nou even flink met iedereen geknuffeld en toen was het tijd om terug naar het hotel te rijden. Heeeel lief van papa, mama, Kyra en Darcy, brachten ze me allemaal samen :). Nou in de auto nog lekker met me 2 schatjes kunnen knuffelen en toen heeft mama nog even wat boodschapjes mee naar boven gedragen. Even goed afscheid genomen en toen bleef ik weer alles achter.. Nog even uit het raam gezwaaid en toen maar even lekker op bed geploft! Heb genoten van deze week!

Net nog even de was gedaan en nu lekker slapen, morgen zal de dag er weer een stuk beter uitzien!

Ik hou van jullie, Mama Papa Kyra Darcy en natuurlijk me liefste broertje Bram!

Tot snel allemaal, kus

Reacties

Reacties

Mama

Schatttie,deze week is omgevlogen,wat hebben wij het leuk gehad. Je kunt nu de dagen aftellen dan ben je weer thuis.
Ja wij twee hebben weer iets afgehuild hè. Twee mutsen wat we zijn.
Vanmorgen kwam die mevrouw(de oudere) vragen hoe het met jou ging en hoe lang je nog bleef,nou ik wilde het vertellen en weer kreeg ik natte ogen haha.

Schattie geniet nog van je laatste dagen ben mega trots op je dikke knoefel papa,Kyra,Darcy en mama en natuurlijk Bram

Caressa

Dus jij vindt mensen met een boerka geen normale mensen...? Dat valt me tegen hoor :-) hihi

Ben blij dat jullie het leuk hebben gehad. Nu kun je nog 3 weken van je rust genieten (ik bekijk het even van een andere kant hahahaha) en dan mag je weer hier bij de goed gebekte familie aanschuiven ;-)

Geniet nog van je laatste 3 weekjes!!!

Dikke kus! Caressa

Michelle

Nou zeg je hebt het slapen tijdens het reizen nog niet verleerd hahah alhoewel het nu niet in de bus was maar iets comfortabeler in de auto haha,
jaa ben eindelijk weer bijgelezen!
Gelukkig dat je het zo super met je ouders hebt gehad! even weer een opkikkertje hihi
Nu beginnen de laatste daagjes en voordat je het weet zit je weer thuis en ik kan je vertellen hier is het weer ook erg slecht en ook onweer..

Nog heel veel plezier geniet van de lekkere schnitzels!
xxx dikke kussss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!