FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 66

Vandaag begon het werken voor mij weer. Ik moest om 10 uur beginne.

Ik had meteen al een duo massage met Beáta samen en wat was het weer warm in de spa! Eventjes de sauna voorbereid en toen was het al snel tijd voor pauze. Even lekker een tosti gegeten en weer naar beneden. Daar kreeg ik te horen dat ik tot 21 uur moest werken dus dat ik nog 2 uur extra pauze kreeg. Weer meteen lekker naar boven en aangezien papa en mama toch nog niet thuis waren voor te skype ben ik lekker me bedje ingekropen en heb ik lekker eventjes geslapen.

Wekkertje ging af even verzorgd en weer op naar het werk. Daar is eigenlijk niet veel gebeurd. Ik had nog 2 massages en verder eigenlijk erg rustig dus niks interessants te vertellen.

Toen ik klaar was kreeg ik een smsje van Shirley dat we ons bij de bar van het hotel zouden treffen om naar de vuurwerk show voor het hotel te gaan. Dus bij de bar neergeploft en we zijn toen om 10 uur naar buiten gegaan voor het vuurwerk te kijken. Meest mooie vuurwerk show ooit gezien! Kreeg er gewoon kippenvel van!

Toen dat afgelopen was zijn we weer naar de bar gegeaan en hebben we samen met Dennis een cocktail gedronken! Daarna zijn we naar de tent gegaan, hier staat een tent aangezien hier een soort festival was, een bierfeest. Daar zat bijna iedereen van het hotel, ook Henrique onze baas! Nou iedereen was al flink aangeschoten en het was erg gezellig! Ook wij waren vrij snel aangeschoten en hebben heel wat afgelachen. Ondertussen zaten we helemaal onder de plak van het bier maar het was super gezellig!

Ik moest even naar de wc dus was terug naar het hotel gelopen en zag dat Stefan, van de bar, ook bijna klaar was dus ik heb hem even geholpen en gewacht tot hij omgekleed was. Toen belde Shirley waar ik was want we gingen naar de segabar. Nou Stefan ging met de auto en wij gingen te voet met Henrique, Soula, mensjes van de keuken en Dennis. We hebben ons kapot gelachen en uiteindelijk vielen er zelfs mensen tegen een hek waardoor het hek omviel. Wat hebben we gelachen. Toen kwam Stefan ons allemaal zoeken en zijn we met 7 mensen in de auto gedoken en erheen gereden natuurlijk weer kapot gelachen.

En dan ben je dus op stap met je baas, heeeeeeel gezellig en allemaal goed aangeschoten! Tot erg laat daar gebleven en uiteindelijk zouden we samen met Dennis naar huis lopen. Nou de volgende bar die we tegen kwamen zijn we nog even verder gegaan en toen toch echt op weg naar huis.

Laatste stukje met de taxi en lekker naar bed. Nou we lagen in bed en toen KLOP KLOP, HALLOO? Uhh Dennis? Deur opengemaakt en de ladderzatte Dennis stond voor de deur hahaha. Nou hier nog gezellig wat gekletst tot 5 uur en toen was het toch echt wel weer tijd om te gaan slapen want wij 2 moesten allebei weer werken!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!