FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 67

Vanmorgen was het niet prettig wakker worden, wat deed me hoofd pijn!

Hello katertje, ik moest toch opstaan en me naar de douche slepen maar toen begon Shirley over te geven en bij het horen van dat geluid kon ik me ook niet meer inhouden, wat voelde ik me ellendig!

Even gedoucht, beter gezegd lang gedoucht want alles moest met pauze's. Toch maar naar beneden om te kijken of iemand samen met mij pauze had maar niemand had dat dus even alles kijken naar het eten. Eventjes wat gegeten en ook de collega's zagen allemaal half dood uit!

Weer naar de spa waar vandaag echt helemaal niks te doen was dus de tijd kroop voorbij maar vooral als het je zo slecht is poeh! Heb maar wat rondgehangen, Opeens belde tina, van de receptie boven of ik haar wou pedicure. Jazeker wou ik dat maar ik wist alleen niet zeker of het veilig was met een mesje te snijden. Gelukkig had ze niet zoveel dus hoefde ik niet te snijden! Wat hebben we gelachen over gisteravond! Zo grappig haha.

Het was weer pauze en weer alleen naar boven. Daar zat Dennis dan nou hij kon zich helemaal niks meer herinneren dus ons kapot gelachen nadat ik hem alles verteld had. Toen kwamen nog wat andere mensen erbij zitten en die hebben ons ook nog wat dingentjes verteld wat we niet meer wisten en waardoor we echt flink hebben gelachen!

Nog paar uurtjes alleen in de spa gezeten, zelfs geen gasten daar. Heb me kapot verveeld maar gelukkig bestaat whatsapp en facebook!

Shirley vroeg of ik nog iets mee eten ging dus even pizza gegeten, nog iets in de bar gedronken en weer afscheid van de moeder en de broer van Shirley genomen.

Nu breken onze laatste daagjes aan!

Dikke kus voor jullie thuis en nu echt tot snel!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!