FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 69

Vandaag nog een dagje werken. Na lange tijd nog eens om 10 uur beginnen pfoee t opstaan was nog moeilijker als normaal!

Nog net op tijd uit me bed snel verzorgd en een crackertje naar onder gepropt, hup hup naar het werk. Daar stond natuurlijk alweer niks in de planning aangezien er niks te doen was maar gelukkig kwam vanmiddag Peter, de chefkok, naar mij toe voor pedicure en massage.

Om 12 uur zijn we eerst met z'n alle naar buiten gegaan aangezien iedereen een sigaretje wou roken, Nee jongens ik rook nog steeds niet en zal er ook niet mee beginnen! Shirley kwam ook naar buiten en toen zijn we gezellig samen boven gaan eten. Glasnuddeln met kerrie saus eigenlijk best lekker!

Daarna even wat gekloemelt met Alice haar telefoon en mijn laptop en toen kwam Peter al. Nou hem gepedicured en gemasseerd en toen vroeg hij ons of wij haribo snoepjes lekker vonden uuuhh jaaa natuurlijk! Nou tijdje later kwam hij met een hele grote doos Riese schlangen! ZOOOO LEKKER! Dankjewel Peter!

Verder weer allemaal kleine dingentjes gedaan en toen hadden we lebensfeuer gesprek met de chef en cheffin. Hier werd nog eens alles heel duidelijk uitgelegd en zodat als er gasten met vragen komen wij dit ook allemaal kunnen uitleggen. Best interessant!

Daarna weer kleine dingentjes gedaan en toen was het weer tijd voor pauze. Nou jongens... Er waren vissticks met sla en een klein stukje brood. Niet me favoriet maar vol goede moed toch lekker veel genomen. Toen hoorde we Peter al zeggen Boh die dingen zijn niet te vreten gooi maar weg! Nou ja wij toch nog hoop en begonnen aan de vissticks... Vraag me niet wat er mee was maar die dingen waren niet te eten! Iedereen terug alles weggegooid en toen kregen we gelukkig nog wat worstjes haha. Natuurlijk nog steeds honger maar goed!

Weer naar de spa en toen zei Alice ik heb zo´n voorgevoel dat Henrique dadelijk binnen komt en wij zo ja echt? En precies op dat moment ging de deur open dus wij volle t lachen. Nou we kregen toch een schjnauw van hem... We hadden hem niet meer gezien na ons op stap gegaan en volgens ons schaamde hij zich daar een beetje voor een wilde hij zich nu weer als baas voordoen hahahaha. Nou Alice moest op gesprek waarom we zo t lachen waren. Daarna snapte hij t gelukkig wel en hoefde Shirley geen avonddienst te draaien en mochten we lekker naar de kamer.

Net nog even hamburgertje gaan eten want we hadden toch echt nog honger! Nu lekker in bed goede tijden terug kijken en dan oogjes dicht en lekker slapen

xxxxxx

NOG MAAR 17 DAAGJES!!!!!!!!!!!!

mama

Nog maar 16 dagen!!!!!! Dingetjes dingetjes dingetjes.

Geniet van jullie vrije morgen/ dag xxx mama

Anja

D I N G E T J E S ! ;)

Xxx

Stannie

Hoi Fleur,

Heb vandaag vrij en heb je verhalen gelezen, ben dus weer helemaal bij met lezen. Wat een geluk voor de gasten dat jullie niet veel te doen hadden die dag na de kroegen/tenten tocht. Het filmpje van het vuurwerk heeft Caressa mij laten zien, prachtig. Uit je verhalen blijkt dat je hebt genoten met mijn zusje, zwager en de hondjes. Nog dik twee weken en jij bent weer thuis. Wij verheugen ons al.

Groetjes en dikke knuffel Stannie