FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 70

Pfoeee we zitten al op dagje 70, wat zijn die dagen omgevlogen..

Vandaag had ik alleen vrij dus eerst lekker uitgeslapen en toen samen met Shirley na de spa gegaan en toen bleek dat ze toch tot half 5 moest werken (eigenlijk maar tot 3 uur) Naja even balen maar goed. Samen boven wat gaan eten en we hadden vandaag rijst met een kippenpootje. Best wel lekker!

Daarna heb ik me de stofzuiger gehaald en echt een grote schoonmaak gehouden pfoeh wat een werk! Ben ik blij dat ik over 2 weekjes weer mijn mamaatje heb :) Hihi nee hoor mams ik help je wel :) Nou dat heeft een hele tijd geduurd en heb zelfs de balkon geschrobt. Even stofzuiger naar beneden gebracht en Shirley geholpen. Daarna heerlijk op me bed geploft en even met mama geskyped en al vrij snel kwam Shirley en was ze klaar met werken.

Shirley kwam met het beeste idee allertijden! We gingen picknicken aan het meer. Jurkje aangetrokken, tas volgepropt en op naar het meer. Heerlijk onder een boom gezeten en lekker genoten van allemaal lekkere dingentjes. En wat was het gezellig!

We zijn toen terug naar de kamer gegaan en ik voelde me ogen zwaar worden en viel natuurlijk weer in slaap! Heerlijk uurtje geslapen en toen moest Shirley nog even van 20 tot 21 uur werken. nou ik ben meegegaan en samen hebben we alles opgeruimd en toen ging de tijd gelukkig ook snel omgegaan.

even omgekleed en nog naar La Piazza want we hadden toch nog een beetje honger. Lekker een fitness salade gegeten daarbij kreeg je ook nog een stuk pizza brood dus was echt super lekker! Ondertussen zat daar iedereen het voetballen te kijken en ook een heel klein vies irritant monster kind! Vraag me niet waarom ik zo'n hekel aan dat meisje had maar pfoe bij elke beweging werd ik nerveus van haar hihi.

Nu lekker op bed met een muziekje en de laptop. Dadelijk lekker slapen en morgen weer werken van 12 tot 21 uur!

Slaap lekker xxxx

Reacties

Reacties

Mama

Haha ik heb dat ik help je wel mama uitgeprint en al boven je bed gehangen( grapje).
Wat goed dat jullie elkaar helpen dan gaat inderdaad de tijd sneller.


Dikke kus mama en lik Kyra en lik Darcy

Anja

Haha Anita! Ik zou 't op canvas laten maken !!!!!

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!