FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 71

Vandaag weer een werkdagje van 12 tot 21 uur.

nou zoals de laatste tijd gewoonlijk is was er weer helemaal niks te doen dus allemaal kleine dingetjes gedaan en toen had ik eindelijk me eerste massage. Dit was bij manuela van de receptie erge leuke vrouw en ze was erg tevreden. Toen ik naar buiten kwam wilde Henrique even met me spreken. Ik dacht oeeeps wat heb ik gedaan???? Maar nee hij kwam met het goede nieuws dat we de 10de onze laatste werkdag hadden en dan al naar huis konden gaan JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Nou ik was natuurlijk meteen helemaal happy dus heb Shirley geappt en die kwam helemaal happy naar beneden en ze wilde alles horen dus even samen eten. Nou we kregen ook nog pizza dus onze dag kon niet meer stuk. Net op t moment dat ik alles wou gaan vertellen kwam Henrique bij ons zitten om ook nog iets te eten dus verhaal kon k nog niet echt vertellen. Even gezellig gekletst en toen moest ik weer snel naar beneden voor een gezichtsbehandeling.

Wat een rare mevrouw. Ze gebruikt dagcreme 1 of 2x per maand?!? Ja mevrouw klopt daarom heet het dagcreme. Maar goed even behandeld en ze was tevreden.

Daarna de spa opgeruimd en het terras weer naar binnen gesleept en toen even met mama facebook. Gelukkig ging de tijd snel en kon ik naar boven. Nog even geskyped en voetbal gekeken.

Ondanks dat we blij zijn dat we bijna naar huis gaan hadden we net toch even t besef dat we dan niet meer samen zullen zijn en dat het weer saai thuis gaat worden. Pfoee ik ga dit weer verschrikkelijk missen! Maar ik zal zeker op een super tijd met mijn lieve vriendinnetje gaan terug kijken!

Ik ga nu slapen, dikke kus en tot over 12 daagjes xxx

Reacties

Reacties

Mirjam

Hallo Fleur
Wow, wat fijn dat je eerder naar huis mag.
Geniet maar nog even van alles.
En ik verheug me je weer te zien.
Groetjes en tot gauw, Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!