FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 72

Wat een nacht alweer!

Eerst konden we allebei niet slapen en toen was het half 3 hoorde we heel raar geluid op de gang en daarna gefluister. Ja hoor natuurlijk wij bang en we wisten niet meer wat we moesten doen. Lampje aan en toen opeens zag ik de kast half open staan nou me hart ging nog sneller maar natuurlijk durfde we allebei niet in de kast te gaan kijken, schijtluizen wat we zijn. Uiteindelijk hand in hand uit bed gekropen, na de kast geslopen opengetrokken (was natuurlijk niks) en als gekke terug naar bed gerend en meteen weer onder de veilige deken gekropen. Gek eigenlijk als je bang bent en je pakt je dekentje voel je je meteen weer een stuk veiliger hahaha.

Nou lamp uit was geen optie! Maar ons nachtlampje wilde we ook niet hmmmm. Uiteindelijk de tv aangezet met sleeptimer en we waren toen zo aan t slapen!

Vanmorgen ging weer vroeg de wekker maar t opstaan viel natuurlijk nog zwaarder als normaal.... Toch mezelf uit bed gesleept en verzorgd. Op naar t werk. Daar stond vandaag helemaaaaaaaaal niks op!

Eerst even met Tatjana en Shirley opgieting in de sauna geoefend even gedoucht en toen kwam Henrique zeggen dat we maar tot 14.00 uur hoefde te blijven en wij dan lekker vrij hadden JOEHOE!

Het was heerlijk weer dus bikini aan en naar het meer met weer onze picknick spulletjes. Daar neergeploft op het gras en lekker een beetje in de zon gelegen en wat gegeten. Uiteindelijk werden we alleen gek van alle beesten. Toen op een gegeven moment er een rode mier tussen me haren liep had ik het gehad en zijn we lekker terug gegaan.

Op de kamer aangekomen was ik opeens zo moe dus raad het eens, Fleur sliep! Haha even gedoucht en toen lekker film gekeken. Van 20 tot 21 uur moest Shirley nog even gaan werken om alles te sluiten dus ben ik even mee gaan helpen. We kregen trouwens vandaag een mail dat we vanaf morgen 30 prof voetballers in huis hebben. OMGGGGGG we zijn alleen t land vergeten maar geloof me we houden jullie op de hoogte!

Na het werken nog even naar la piazza om een heerlijke fitness salade te eten en toen begon het onweer. Snel betaald en terug naar het hotel gereden maar het onweer was zo heftig, nog nooit meegemaakt. Snel naar binnen gerend en op de balkon gaan kijken. Totdat het onweer echt losbarstte. Toen ben ik toch echt in een hoekje van de kamer gekropen van angst. Normaal ben ik bang maar dit..... Leek wel oorlog. Nog even met mama gebeld die nu lekker aan t feesten is bij Celine :(.

Mis you!!!!

Naja ik ga nog even lekker film kijken en dan slapen

slaap lekker en tot over 11 daagjes!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!