FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 73

Vanmorgen om kwart voor 9 schrok ik wakker. Aan de deur stond iemand te trekken en te duwen.. even wachten en gelukkig hield het eindelijk op.

Omgedraaid en nog even lekker verder geslapen. Opgestaan en even saalfelden ingegaan nog wat eisthee gehaald want het is hier echt een hittegolf.. Zo warm dat het gewoon niet vol te houden is!

Terug op de kamer heel snel omgekleed want het was werktijd.

Nog even gaan lunchen en toen hup aan het werk. Zoals ik gister al vertelde kwamen vandaag de voetballers aan. Dit bleek het voetbalteam uit Roemenie te zijn. Knappe jongens -> CHECK. Nou iedereen wilde die mensen wel rondleiden maar toen begon t.. WAT EEN ONVRIENDELIJKE MENSEN!

Mijn massage had afgezegd en aangezien het zo warm was kwam ik op het idee om versgeperst sinasappelsap (fresh pssjj pssjj, zoals Mirjam zegt) te maken en daarmee rond te gaan. Ook nog ijs meegenomen zodat ze een lekker koel glas drinken konden pakken.. Nou die voetballertjes vonden t toch o zo grappig om dat ijs proberen in het t-shirt bij ons te duwen. Sorry jongens maar nee! Daarna gingen ze nog bij andere druiven proberen in de mond te duwen en net zat ene opeens grappig te doen achter onze receptie. Ondertussen hebben ze nog een tafel gesloopt en gedragen ze zich belachelijk! Al vrij snel had ik het dus helemaal gehad met dat elftal. Fijn dat ze goed spelen maar zo onbeschoft! Nee sorry!

Ondertussen ben ik met Shirley even de barfußweg gaan lopen om te 'oefenen' maar eigenlijk om even lekker met onze voeten het water in te kunnen lopen!

Daarna even lekker gaan eten of ja lekker... We krijgen de restjes van die voetballers. Dus alleen spagetti spagetti spagetti! Naja!

Toen had ik me eerste behandeling. Een gezichtsbehandeling bij een man, hele leuke man en erg tevreden.

Net alles opgeruimd, nu even terras gaan afdekken en dan nog tot 21 uur hier zitten! Daarna ga ik lekker ijskoud douche en dan zie ik wel weer verder.

Fijne avond nog allemaal en tot snel, dikke kus!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!