FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 74

Weer een dagje werken.

Vanmorgen wat vroeger opgestaan aangezien ik meteen om 10 uur een behandeling had en daar nog wat dingen voor moest voorbereiden. Dus op tijd naar het werk en toen alles snel klaargemaakt.

Mijn gast vrij vroeg daar dus hup hup aan de slag. Ik had een Hand&Fuss zeit. Dat is manicure en pedicure in 1 uur. Dus echt even doorwerken altijd. Om 11 uur had ik meteen de volgende behandeling dus ik moest opschieten en precies in de tijd gehaald.

Alles klaargemaakt voor de manicure komt die vrouw aan dat ze toch liever een gezichtsbehandeling wil. Pfff ja hoor. En wat heeft ze gepraat haha, zelfs tijdens de massage kon die vrouw niet stoppen met praten. Toch was het eigenlijk wel erg gezellig!

Daarna eventjes boven gaan eten was eigenlijk best lekker. Gewoon rijst met een saus. Had me goed gesmaakt!

Er was in de spa weer niet zo veel te doen dus alles doorgepoetst en allemaal kleine dingetjes gedaan. De tijd ging toen toch wel snel om. De pauze was naar later verschoven dus het eten stond al voor me klaar. Vis met heel veel groente en zwarte aardappels... Niet zo me ding maar oke.

Nog even beneden alles opgeruimd. O ja ondertussen was het weer aan het regenen als een gek!

Daarna kon ik lekker naar me kamer om met papa en mama te skype! Nou het onweer begon weer eens als een gek en gelukkig heeft mama het nu ook gehoord en het lag echt niet aan mij hoor zo heftig! Net t voetballen natuurlijk gekeken, nu nog even laptoppen en dan lekker slapen

tot snel lieve mensen!

Reacties

Reacties

Mama

Hoi muis,

Ja heb het onweer ook gehoord,was echt heftig.
Werk ze vandaag en bedenk je maar da de laatste week s aangebroken,volgende week maandag jullie laatste werkdag.
Dikke kus mama,papa en lik Kyra en lik Darcy

Mama

Ik bedoelde natuurlijk dinsdag laatste werkdag,wordt een dagje ouder.


Kus mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!