FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 75

Weer een werkdagje van 12 tot 21 uur dus eerst stond uitslapen op de planning

helaas dachten de voetballers, die vandaag een dagje vrij hadden, daar anders over en zaten te schreeuwen op het terras buiten. Raam dichtgegooid en lekker verder gaan slapen.

Om 11 uur ging me wekker maar toch nog steeds weinig zin om op te staan. Uiteindelijk me bedje uitgekropen en verzorgt.

En toen nog even gaan lunchen. en als ik heel eerlijk ben heb ik geen idee meer wat ik heb gegeten? (Ik zit al ongeveer 5 minuten naar het beeld te staren en in me geheugen te zoeken wat ik heb gegeten maar god ik heb geen idee meer)

Op naar de spa waar zoals de laatste tijd gewoonlijk is, erg weinig op stond. Nou ik moest receptie doen dus samen met Shirley alle voetballers vergeleken met hoe ze op de foto uitzagen hihi.

Wat ik gister helemaal ben vergeten te vertellen is dat gister de bazin samen met de coach van de voetballers kwam om te vragen welke voetballers zich zo hadden misdragen. We moesten de foto's bekijken voor deze voetballers zouden maatregelen getroffen worden. Wel fijn om te horen dat ze er wat aan doen!

Opeens kwam Henrique en ze hadden meeting en hij vroeg of ik erbij wou komen zitten voor ook mee te denken over de nieuwe behandelingen. Er zijn heel wat leuke dingentjes uitkomen en een daarvan hebben we meteen uitgeprobeerd.
Aangezien het hier altijd zo warm in de spa is waren ze op zoek naar een verkoelende massage en dit hebben we dan ook gevonden. Ik mocht model liggen en werd eerst met zakken ijs gemasserd, zo lekker! Daarna met ijskoude stenen en ondertussen nog met een ijskoude spray besprayd. Aan het einde kwam nog eens een koude doek over je heen dus aan het einde van de massage was je heerlijk afgekoeld! Heb echt even genoten.

Daarna nog even wat dingetjes uitgeknipt en toen was het alweer etenstijd. Deze keer weet ik wel nog wat ik heb gegeten. OOOOOOOO, nu valt me dus in wat ik vanmiddag had! Zweedse gehaktballetjes, niemand vond ze zo geweldig behalve ik MMmmm net alsof ik bij de ikea was hihi. Maar nu dus weer terug naar het avond eten.... Daar stonden dus 2 bakken met aardappels over 1 bak was vis gegooid over de andere vlees.... Tussen die aardappels zat trouwens ook nog groente. Nou ik noem dat dr inge kessel in dr angere want dat duw je niet bij elkaar! Maar goed het heeft redelijk goed gesmaakt!

Toen ik terug kwam had ik een lichaamsmassage opstaan maar die was verschoven en ik had een andere meneer voor een massage opstaan. Hij zou engels spreken dus ik al meteen ja dat is een van die voetballers maar nee hoor iedereen wist zeker hij had niks met die voetballers te doen. Toen die man aan kwam lopen wist ik het zeker hij was een van hun begeleiders maar nog hielden ze vol het was niet zo. Naja met die meneer de kabine in en toen kwam de aap uit de mouw. Hij was de sport directeur van FC Vaslui (het team wat hier is) en hij testte de massages uit... (Ze hebben prive masseur bij zich dus waarom weet ik ook niet maar goed) nou op dat moment liep de zweet letterlijk uit me! Ik werd super nerveus van die man omdat hij steeds zijn ogen open deed en me aan lag te gapen. Brrrr... Nou hij was in elk geval wel erg tevreden! :)

Voor mij begon toen weer de schlussdienst. Opruimen, terras afdekken enz. Nou er waren nog wat van de voetballers (de voetballers zelf zijn wel erg aardig) en die begonnen wat te kletsen haha. Nu is iedereen weg, alles opgeruimd en kan ik over een kwartiertje de spa weer sluiten.

Ik ga nu nog snel de vaatwasser uitruimen, deuren sluiten en dan lekker naar boven om daar eens lekker koud te gaan douche. Dan kijken we natuurlijk nog goede tijden terug en dan gaan we op een oortje liggen en gaan we lekker slapen!

Dikke kus vanuit de Spa am See in Oostenrijk!

Reacties

Reacties

Caressa

Hmmmm... 2 dagen geleden waren ze onvriendelijk en nu opeens wel aardig. Verdacht ;-) hihi

Dikke kus!

Fleur

Lief nichtje,
Je hebt de oudere die zijn onvriendelijk
Je hebt je jongere die zijn vriendelijk!
Hahaha
Kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!