FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 76

Vandaag een vrij saai dagje!

Gisteravond kon ik absoluut niet slapen en heb maar wat liggen draaien! Toen ik eindelijk bijna sliep begon dat stront onweer weer, hele kamer was weer alsof er alle lampen aan waren bah! nou na heel wat uurtjes draaien ben ik uiteindelijk is slaap gevallen!

Vanmorgen toen op 9 uur de wekker ging werd het alleen maar erger pfff om 9.35 ben ik opgestaan terwijl ik om 10 uur moest werken haha nou dat was dus snel verzorgen hup hup naar beneden. Ontbijten was geen optie meer haha

Onder in de spa aangekomen was daar natuurlijk alweer bijna niks te doen dus alles maar weer eens gepoetst want die voetballertjes maken toch echt rotzooi! Nou na heel wat stomme klusjes en zwaaitjes naar de voetballertjes was het alweer lunchtijd.

En ja ik zei gister die zweedse gehaktballetjes waren lekker! Maar vandaag nog eens? weer met aardappele? Alles opgewarmt uhh neeee!?! Dus het eten was zoals jullie lezen niet lekker!

Daarna ben ik met Shirley lympfdrainage gaan oefenen, heeft heel lang geduurd dus de helft van de dag was alweer om! Nog even wat kleine dingetjes gedaan en het was weer etenstijd. O ja ik heb nog een van die voetballertjes naar de sportschool gebracht haha helaas t was een oudere!

Eten van vanavond was droge kip met noedels en sla! Nou ook dat was weer echt van dat opgewarmde voedsel van die voetballertjes. JONGENS GA NAAR HUIS IK WIL NORMAAL ETEN! Naja na wat te lachen met alle andere collega's moesten we weer naar beneden.

Daar eigenlijk vrijwel niks meer gedaan behalve met z'n 4e lekker liggen roddelen en ons kapot gelachen! Toen was t 7 uur dus tijd om naar boven te gaan.

Werkkleding gewassen en lekker met mama geskyped! Ben toch blij als ik weer een normaal gesprek met mama kan voeren zonder dat stomme skype altijd moeilijk doet!

Net nog even met Shirley naar de McDonalds geweest. Nou was hebben we gelachen! Ik beet in de hamburger en vraag me niet hoe t kwam maar opeens kwam ik met t idee dat t wel eens kon zijn dat ik een vlieg in me mond had aangezien er overal vliegen waren. Nou het eten vloog zo me mond uit en Shirley lag plat van het lachen. Shirley en ik lekker ranzig verder gegeten en toen terug gereden. O ja op de heenweg hebben we bijna een kat aangereden maar gelukkig stond Shirley op tijd stil!

Nu nog even laptoppen dadelijk film kijken en dan lekker slapen!

Dikke kusssss

Reacties

Reacties

mama

Ja schat ben ook blij als je thuis bent. Wat heb jij toch rare ideeeen onder het eten.
Fijn dat je school al zo vroeg de brief stuurt wanneer je weer naar school moet,de vakantie is nog niet

Groetjes Mama en de rest.

Mirjam

Hallo Fleur
Die jongens gaan nog niet naar huis. Maar jij binnenkort wel. En dan kun je normaal eten,slapen en praten met mijn nichtje en de rest. Lekker toch? Tot gauw, knuffel Mirjam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!