FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 77

Vandaag ons laatste dagje vrij!

Eerst heerlijk uitgeslapen en lekker lui gedaan!

Daarna zijn we opgestaan en heb ik al wat dingentjes in me koffer gedaan aangezien Shirley deze week naar mijn kamer verhuisd. We moeten nu namelijk samen om 1 kamer gaan slapen (deden we altijd al) omdat er een nieuwe stagiere komt en ze dus de kamer nodig hebben.

Dus 1 koffer is al thuis andere koffer is bijna vol en nog 1 te gaan en dan joehoee naar huis. Hele kamer opgeruimd en alles verplaatst en toen lekker eventjes gedoucht.

Even op bed gelegen en met oma gebeld en toen kwam Shirley. We gingen lekker lunchen op een terrasje. We wilde dus allebei de fitness salade maar die was opeens tussen de middag niet meer te krijgen grrrmmpfffff! Naja maar pizza gepakt en eerlijk is eerlijk hij was heel lekker!

Daarna nog even iets kleins en lekkers voor iedereen gaan halen en nog wat boodschapjes gedaan. We zijn toen weer terug gereden en gaan mini golven. Wat hebben we gelachen. Nou eerst zakte mij al de moed in de schoenen toen ik hem pas bij de 12de erin sloeg maar toen kwam toch t hoogtepunt van Shirley.. 30 keer hahahahaha. Dat gezicht van Shirley was gewoon geld waard. Zo gelachen. Toen we bijna klaar waren begon het toch te regenen! Zo'n dikke druppels niet normaal gewoon! Gelukkig waren we bijna klaar en dus zijn we weer snel terug naar het hotel gelopen. Nou ondertussen even de puntenstand geteld en joehoeee ik had gewonnen!!

Even op bed geploft en toen de urenlijsten en de rest voor school klaargemaakt. Wat een werk altijd maar goed t betekend wel dat we bijna naar huis gaan!

We wilde vandaag toch echt nog onze sla eten dus net nog even gezellig sla gaan eten. Alleen zat er zand in :( De laatste keer die lekkere sla en hij is gewoon verpest! Maar achja.

Net nog even met mama geskyped en toen kwamen de voetballers terug (de jonge) dus wij natuurlijk stiekem aan t kijken maar dat zagen ze allemaal hahahaha Dus allemaal t zwaaien en toen begon ene te vragen naar t kamernummer, oke we waren heel snel weer weg want dit wilde we dus absoluut niet!

Nu nog even laptoppen, dadelijk goede tijden en dan lekker slapen

dikke kus en lieve groetjes uit t zonnige Oostenrijk

Rosi

Ja jippie nu begint het aftellen heel hard...Sla met zand hmmmmmmmmm iets nieuws? hihi
Nou amuseer jullie je nog de laatste dagen en we zien ons weer snel.
xxx en 2 dikke poten van Dj en Princess