FleurvanTreeck.reismee.nl

Dag 78

Vandaag weer een werkdagje van 12 tot 21 uur

Dus dat betekende uitslapen! Alhoewel dat ik vanaf 10 uur elk kwartier wakker werd. Uiteindelijk pas om half 12 uit me bed gekropen en toen de speed modus maar aangezet. Vreemd genoeg had ik nog tijd genoeg om te bellen en op de ipad een spelletje te doen hihi.

Op naar t werk en gelijk even met Shirley gaan lunchen. Groente met groente was t vanmiddag. Nou aangezien jullie weten hoe graag ik groente eet, kunnen jullie je voorstellen hoeveel ik heb gegeten.

Met lekker veel honger weer naar de spa.. Vandaag kwam Renate naar mij toe (mevrouw van de bediening) voor lympfdrainage, zodat ik op haar kon oefenen. Ging erg goed en ze was erg tevreden. Nog gezellig wat gekletst en nog even een buik massage gegeven.

Van te voren nog even kort een meeting met de baas gehad over wat kleine dingetjes en onze urenlijsten enzo ingeleverd zodat dat allemaal klaar is!

Voor de rest hebben we vooral kleine dingen gedaan en gezeurd dat we allemaal honger hadden!

Eindelijk was het etenstijd en wat kregen we te eten? Noedels met olijven en kappertjes zwemmend in de olie.. Jamjam, niet dus. Toch maar wat gegeten en vooral gelachen met alle andere stagieres.

Daarna zijn we even naar de baas van het hotel gegaan om afscheid te nemen. Hij vertrek morgen voor weekje weg dus we zouden hem niet meer zien.

Toen we beneden kwamen kwam een gast met minder leuk nieuws. Er zou iemand verdronken zijn in het meer voor onze spa.. Nou allemaal in shock zijn we naar buiten gelopen en aan de overkant zagen we brandweer, politie en ambulance staan. Aan het meer stonden politie agenten met naast hun een wit laken.. We wisten dus helaas al genoeg.
Na een tijdje zijn we nog eens naar buiten gelopen en toen kwam er een busje aan. Er werd een klein kistje uitgehaald en 'het witte laken' verdween eerst in een witte zak en toen zo het kistje in. Wat een verschrikkelijk moment! Kippenvel over t hele lichaam.. Langzaam zijn we naar binnen gegaan en allemaal wisten we ook niks te zeggen.

Boven aan de receptie en de baas wist nog van niks en hun waren natuurlijk ook in shock toen ze t hoorde... In elk geval het hele hotel leeft mee en we denken aan de nabestaande!

Zo de spa afsluiten en dan lekker naar de kamer om even te douche! Kan ik wel even lekker gebruiken.

Vanavond nog goede tijden kijken en dan lekker op tijd slapen.

Fijne avond,
Lieve groetjes uit Oostenrijk

Anja

Tjeetje Fleur, wat heftig zeg.....

Sterkte meis xxx

Mama

Ja schat zoiets valt niet mee,probeer dadelijk maar lekker te slapen.

Hou van jou Mama dikke knuffel van Kyra en Darcy